تاریخ انتشار: 1395/05/14 17:28
کد خبر: 269951

جاور کاملا مهیای حضور در رقابت های المپیک ریو است

مهسا جاور کاملا مهیای حضور در رقابت های المپیک 2016 برزیل است
جاور کاملا مهیای حضور در رقابت های المپیک ریو است

به گزارش سرویس ورزش های آبی فرتاک ورزشی، در حالی که کمتر از 2 روز به آغاز مسابقات روئینگ در بازیهای المپیک 2016 ریو باقی مانده سرمربی تیم ملی شرایط مهسا جاور را بسیار ایده آل می داند و او را کاملا مهیای حضور در رقابت ها کرده است.

سرمربی تیم ملی روئینگ ضمن اعلام رضایت از شرایط مهسا جاور پیش از آغاز مسابقات روئینگ در المپیک ریو گفت: از روز ورود به دهکده سعی کردیم تا مهسا به شرایط ایده آل برسد و خوشبختانه با تمریناتی که امروز داشت نشان داد که هم از نظر روحی و هم جسمی کاملا مهیا شده و آماده است که مسابقات را آغاز کند.

افشین فرزام با اشاره به شرایط دریاچه برگزاری مسابقات تصریح کرد: محل تمرین و مسابقه ما حدود یک ساعت تا دهکده محل اسکان فاصله دارد و شرایط پیست هم به نحوی است که باد از بغل دارد. حتی در یکی دو مورد شرایط به گونه ای شد که ستاد برگزاری مسابقات مجبور شد پیست را تعطیل کند و ما تمریناتمان را با ارگومتر انجام دهیم.

وی اظهار داشت: مسابقات به صورت رسمی از شنبه آغاز می شود و هدف ما این است که در مسابقات روز یکشنبه جاور بتواند به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

فرزام در خصوص قایقی که جاور با آن پارو خواهد زد تاکید کرد: خوشبختانه قایقی که سفارش داده بودیم با همان شرایط درخواستی به دستمان رسید. این همان قایقی است که جاور در مسابقات انتخابی نیز با آن پارو زده و کاملا با شرایطیش وفق پیدا کرده است.

وی افزود: در این 2 روز باقی مانده هم تمرینات هوازی، ارگومتر و بدنسازی را پیگیری می کنیم تا شرایط مطلوب جاور حفظ شود.

سرمربی تیم ملی ضمن ارزیابی شرایط رقبا بیان کرد: 32 قایق در روئینگ تکنفره سنگین وزن شرکت خواهند کرد که همگی با تجربه و قدرتمند هستند و با آمادگی کامل پا به میدان رقابت گذاشتند.

فرزام در پایان عنوان کرد: همه چیز آماده است تا حضور خوبی در رقابت ها داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم مسابقات خوبی را پشت سر بگذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kxnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلق شگفتی در آبهای پرتلاطم ریو