تاریخ انتشار: 1395/05/23 10:31
کد خبر: 268104

وضعیت مربی تیم کایاک بانوان آلمان وخیم است

مربی تیم ملی کایاک بانوان آلمان در پی تصادف رانندگی در ریودوژانیرو وضعیت وخیمی دارد.
وضعیت مربی تیم کایاک بانوان آلمان وخیم است

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، استفان هاینس، دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن در ماده کانو که حالا سرمربی تیم ملی کایاک بانوان آلمان است در ریوی برزیل، محل برگزاری سی‌و‌یکمین دوره بازی‌های المپیک بر اثر تصادف شدید تاکسی که او سوار بر آن بود با مانع بتنی، دچار جراحت جدی شد. وضعیت هاینس 35 ساله در حال حاضر وخیم و بحرانی گزارش شده است. کریستین کاتینی، عضو کادر فنی تیم کانوی آلمان هم که به‌همراه وی در این تاکسی بود، دچار جراحاتی شده است، اما وضعیت به‌مراتب بهتری دارد.

بر اساس گزارش‌ها، هاینس در ساعت 4:50 بامداد روز جمعه به وقت محلی (حوالی ظهر به وقت تهران) به‌همراه کریستین کاتینی  با تاکسی در حال بازگشت به دهکده بازی‌های بودند که  تاکسی حامل آنها در نزدیکی المپیک پارک یا همان دهکده بازی‌‌ها، با سرعت بالا به مانع بتنی برخورد کرد. در این سانحه جمجمه سرمربی تیم کایاک بانوان آلمان ضربه شدیدی خورده است، به‌طوری که وی حالا با مرگ و زندگی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

کریستین و راننده تاکسی از این تصادف جان سالم به‌در بردند و تنها دچار جراحات و کبودی شدند، اما استفان که کمربند ایمنی نبسته بود، به‌دلیل برخورد سرش با شیشه جلوی اتومبیل در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد. پس از این سانحه هر دو عضو کاروان المپیکی آلمان به بیمارستان میگل کوتو در منطقه لبلون منتقل شدند که سرمربی تیم کایاک بانوان آلمان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

مقامات بیمارستان گفته‌اند که استفان هاینس در بیمارستان حتی دچار حمله قلبی هم شده است که پزشکان موفق به احیای او شدند. او در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان به‌سر می‌برد. اعضای کاروان المپیکی آلمان هم پس از عمل جراحی وی در محل بیمارستان حاضر شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ldmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 فغانی داور بازی برزیل و دانمارک شد
المپیک ۲۰۱۶ - ریو

تیم ملی والیبال دو روز زودتر به ریو می رود
16روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛