تاریخ انتشار: 1395/06/07 19:19
کد خبر: 264867

حواشی رویارویی لژیونرهای ایرانی در هفته پنجم لیگ برتر روسیه

تیم‌های ترک گروژنی و روستوف با بهره‌مندی از سه بازیکن ایرانی در حالی در هفته پنجم لیگ برتر روسیه به مصاف هم می‌روند که طوفان شدیدی شهر گروژنی را در بر گرفته است.
حواشی رویارویی لژیونرهای ایرانی در هفته پنجم لیگ برتر روسیه

رسانه‌های ورزشی روسیه از وزش باد و باران و طوفانی سخت در گروژنی خبر داده‌اند که حتی منجر به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر لغو دیدار تیم‌های ترک و روستوف شده است.

در این میان دیدار تیم‌های جوانان ترک گروژنی و روستوف به‌دلیل اوضاع نامساعد جوی پس از گذشت 27 دقیقه تعطیل و 63 دقیقه باقیمانده امروز (یکشنبه) برگزار شد.

همچنین سایت‌های سویتس و چمپیونات روسیه به نقل از منابع پیش‌بینی دیدارهای لیگ برتر این کشور شکست روستوف را در دیدار با ترک گروزنی محتمل دانسته‌اند.

آخرین حاشیه مربوط به رویارویی لژیونرهای ایرانی لیگ برتر روسیه حضور قربان بردیف در شهر گروژنی است که همچنان توصیه‌های فنی خود را به سرمربی موقت روستوف ارائه خواهد داد. عصر امروز نیز سایت نووچرکاسک روسیه از بازگشت بردیف به سمت سرمربیگری روستوف خبر داده است.

تیم ترک گروژنی از میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی در ترکیب خود بهره‌مند است و سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی نیز دو بازیکن کلیدی روستوف در جدال امشب (یکشنبه) هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpzrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاحبه ای خواندنی با سردار روستوفی ها!