تاریخ انتشار: 1395/06/08 13:19
کد خبر: 264739

عهد پنهانی پیشکسوتان؛ در بازی خداحافظی نکونام شرکت نمی‌کنیم!

اغلب بازیکنان تیم ستارگان ایران با یکدیگر عهد بستند دیگر در بازی خداحافظی جواد نکونام شرکت نکنند
عهد پنهانی پیشکسوتان؛ در بازی خداحافظی نکونام شرکت نمی‌کنیم!

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، در حالی که قرار بود دیدار دوستانه ستارگان ایران و ستارگان لالیگا بازی خداحافظی جواد نکونام باشد اما کاپیتان سابق تیم ملی اعلام کرد به این مسابقه نمی آید.

این حرف به قدری ناگهانی بود که همه اهالی فوتبال حتی دوستان نزدیک نکونام را غافلگیر کرد، خداداد عزیزی که رابطه خوبی با کاپیتان سابق تیم ملی دارد تلاش کرد جواد نکونام را سر تمرین عصر چهارشنبه ستارگان ایران بکشاند.

بنابر گفته خداداد عزیزی ظاهرا جواد نکونام با تلفن همراه مهدی هاشمی‌نسب تماس گرفته بود و حماسه‌ساز ملبورن آن لحظه کنار دوست صمیمی‌اش بود که صدای کاپیتان تیم ملی را شنید و از او خواست سر تمرین ستارگان ایران بیاید.

نکونام هم به خداداد گفت برادرش را می‌فرستد تا استوک‌هایش را بیاورد و... اما هر چه قدر عزیزی و هاشمی‌نسب منتظر ماندند جواد سر تمرین نیامد که نیامد.

نکونام ترجیح داد قید دیدار با ستارگان لالیگا را بزند که ویدیوهای آنان در مورد بازی خداحافظی نکونام در برنامه تلویزیونی نود دیده شد.

شماره 6 نیامد اما شماره 8 آمد! علی کریمی که تا ساعت 15 روز چهارشنبه اعلام کرده بود پای به این مسابقه نمی‌گذارد مثل همیشه غیرقابل پیش بینی ظاهر و به جمع ستارگان ایران ملحق شد.

ستارگان ایران بدون جواد نکونام، علی دایی و فرهاد مجیدی مقابل ستارگان لالیگا صف آرایی کردند و در نهایت با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند.

تا بدین جای داستان را می دانستید اما آنچه شاید ندانید مربوط به رختکن ستارگان ایران پس از پایان بازی دوستانه بود.

شنیدیم اغلب بازیکنان تیم ستارگان ایران با یکدیگر عهد بستند دیگر در بازی خداحافظی جواد نکونام شرکت نکنند چرا که احساس می‌کردند او آنها را هم در کنار هنرمندان سرکار گذاشته است.

گفته می‌شود روز 21 آبان ماه سال جاری بازی خداحافظی رسمی جواد نکونام از میادین فوتبال برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogqjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعوای معروف خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی را یادتان هست؟