تاریخ انتشار: 1395/07/02 09:54
کد خبر: 259868

استقلال و این امتیاز خاص

باید از پیروزی بر ذوب‌آهن به عنوان آغاز راه استقلال منصوریان یاد کنیم
استقلال و این امتیاز خاص

استقلال بالاخره برد تا طلسم ناکامی‌های چند هفته اخیر شکسته شود و این سه امتیاز در حالی دشت شده است که حریف آبی‌ها (ذوب‌آهن) در چند فصل اخیر بدل به گربه سیاه آن‌ها شده بود.

پیروزی بر تفکرات یحیی گل‌محمدی از سوی منصوریان ابتدا انتقام شکست در فینال جام حذفی از سوی هواداران تلقی شده و پس از آن شروعی نو برای تیمی که به رغم میلیاردها هزینه هرگز در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشده بود.

استقلال با یک برد شیرین به تعطیلات یک ماهه می‌رود و این تعطیلی با توجه به خروج از روزهای ناکامی می‌تواند یک امتیاز ویژه برای استقلال باشد تا از این فرصت برای هماهنگی بیشتر بازیکنان که اتفاقاً تعداد زیادی از آنان فصل جدیدی را با استقلال آغاز کرده‌اند، استفاده کند.

پیروزی بر ذوب‌آهن که باید از آن به عنوان آغاز راه استقلال منصوریان یاد کنیم در کنار تعطیلی یک ماهه به اضافه تعداد کم ملی‌پوشان در اردوی پیش رو، همگی به نفع استقلال و منصوریان است تا سرمربی استقلال از تمام این مزیت‌ها برای هماهنگی بیشتر تیمش نهایت استفاده را ببرد.

استقلال اگرچه در پایان شهریور نمره قبولی گرفت و با شروع فصل درس و بحث به تعطیلات رفت اما مسئله‌ای که منصوریان و شاگردانش باید به آن واقف باشند این است که حالا که از دایره ترس و اضطراب ناشی از عدم پیروزی خارج شده‌اند دیگر دلیلی برای ناکامی ندارند و از این پس هواداران با توجه به سرمایه موجود انسانی نزد آبی‌پوشان توقعی جز پیروزی‌های متوالی ندارند چراکه به اندازه کافی ناکامی را تجربه کرده‌اند و دیگر وقت جبران روزهای تلخ ناکامی و آشتی مجدد هواداران با تیم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyqkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب‌آهن