تاریخ انتشار: 1395/04/22 22:16
کد خبر: 274232

اردوی تیم ملی در ایتالیا

تیم ملی فوتبال کشورمان در ایتالیا کمپ می زند
اردوی تیم ملی در ایتالیا

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، محمد رضا ساکت، مدیر تیم های ملی کشورمان خبر از برپایی یک اردوی 12 روزه تیم ملی در کمپ تیم های ملی ایتالیا داد.

مدیر تیم ملی کشورمان درباره تجهیز طبقه دوم ورزشگاه آزادی به صندلی گفت: مراحل بازسازی و نصب صندلی های طبقه دوم به خوبی پیش می رود فردا به اتفاق آقای مدبر و مسوولان فدراسیون بازدیدی دوباره از ورزشگاه آزادی خواهیم داشت و مراحل را بررسی کنیم. نمی گویم صندلی گذاری تا زمان شروع لیگ تمام می شود اما این نوید را می دهم که این اتفاق تا زمانی شروع مسابقات مقدماتی جام جهانی رخ دهد.

محمدرضا ساکت درباره برنامه های تیم ملی اظهار داشت: کی روش یک مربی برنامه محور است و از یک سال قبل برنامه های خود را به فدراسیون  ارایه داده بود و این برنامه ها مورد تایید فدراسیون نیز قرار گرفته بود. طبق این برنامه قرار بود دو اردو داشته باشیم که به هرحال این اردوها به خاطر دلایلی که می دانید کنسل شد بعد از آن مجدد ا با آقای کی روش جلساتی گذاشتیم تا ایشان برنامه های جدیدشان را ارایه نمایند. کی روش نیز برنامه هایش را داد و براساس برنامه های جدید تیم ملی در اواخر مردادماه یک اردوی 12 روزه را در کمپ تیم های ملی کشور ایتالیا برگزار می نماید و ما دو بازی تدارکاتی خوب نیز در این اردو پیش بینی  کردیم که یکی از آنها باتیم ملی زیر 23 ساله های ایتالیا می باشد.و یک بازی نیز با یکی از تیم های سری B ایتالیاست. 

 

ساکت در ادامه درباره تغییر زمان آغاز لیگ برتر گفت: این برنامه یک برنامه اضطراری بود که البته به تایید کی روش نیز رسید. سرمربی تیم ملی ایران در نظر دارد 4 هفته ابتدایی لیگ برگزار شود. ایشان نمی خواهد برنامه های لیگ بهم بخورد و می گوید این چهار بازی اول بازی های تدارکاتی خوبی برای ملی پوشان است. ضمن اینکه ایشان نگران تراکم مسابقات لیگ و وضعیت سلامت و آمادگی ورزشکاران ما و ملی پوشان ما نیز می باشند. 

وی درباره پرواز چارتر تیم ملی به چین نیز بیان داشت: برنامه های سفر تیم ملی بسیار فشرده است و دوستان روی این موضوع کار کردند و در فدراسیون مقدمات کار صورت گرفته، مکاتبات لازم انجام شده و رایزنی هایی صورت گرفته است و ما در صدد هستیم این برنامه حل نماییم.

مدیر تیم های ملی کشورمان درباره پیراهن تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از دغدغه های ماست و البته اسپانسر تیم ملی هنوز کیفیت نهایی را به ما تحویل نداده است اماتیمی به صورتی محسوس این موضوع را بررسی می کند. 

وی همچنین درباره پیشنهاد کشور انگلیس به کی روش نیز تاکید کرد: کی روش یک مربی بزرگ و در سطح بین المللی است و طبیعی است که مربیان در این سطح مورد توجه کشورهای بزرگ نیز قرار بگیرد اما کی روش بسیار متعهد است همانگونه که او از ما می خواهد که به قول و قرارهایمان متعهد باشیم خودش نیز به قرارها و قراردادش متعهد است و خیال مان از بابت کی روش راحت  است. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez6gp

آخرین اخبار