تاریخ انتشار: 1395/04/23 12:46
کد خبر: 274162

مهابادی: تیم متفاوتی از اراک مشاهده خواهید کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به هواداران این تیم وعده داد در فصل جدید بازیهای متفاوتی را از تیمشان شاهد باشند.
مهابادی: تیم متفاوتی از اراک مشاهده خواهید کرد

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتلک ورزشی، داود مهابادی با بیان این مطلب افزود: امسال تیم متفاوتی ساخته و پرداخته ایم و مردم بازیهای متفاوتی را از تیم ما در فصل جدید شاهد خواهند بود، تیمی که یکدست نشان می دهد و با پتانسیل فنی بالا در رقابتهای لیگ یک حاضر خواهد شد.

وی در ارتباط با اردوی پیش فصل تیم آلومینیوم در مهاجران نیز خاطرنشان کرد: شرایط اردویی و امکانات بسیار خوبی در طول این اردو در اختیار ما قرار گرفت و کمپی که در آن اردو برپا کردیم را در حد کمپ های خوب کشور دیدم که بدین منظور می بایست از مدیریت باشگاه و شرکت ایرالکو و همینطور مسئولین پتروشیمی شازند به سبب در اختیار قراردادن این امکانات تقدیر و تشکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص روند آماده سازی تیمش نیز به خبرنگار وبسایت این باشگاه گفت: در مرحله نخست اردوی پیش فصلمان روی توان هوازی بازیکنان کار کردیم که البته در این مرحله چند نفر از بازیکنان را در اختیار نداشتیم اما در مرحله دوم اردو تیم رفته رفته کاملتر شد و حالا شرایط تیم نسبتاً بهتر است اما هنوز به وضعیت ایده آل نرسیدیم.

مهابادی ادامه داد: در حال حاضر در تلاش هستیم توان غیرهوازی بازیکنان را نیز بالا ببریم و سپس از هفته آینده بیشتر به مسائل تاکتیکی ورود کنیم و به دنبال آن نیز قصد داریم در صورت امکان سه دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر بتوانیم در پایان این اردو به مرز آمادگی ۶۰ درصد برسیم با توجه به برنامه زمان بندی مدونی که در این فصل تنظیم کرده ایم، به شرایط ایده آل بسیار نزدیک خواهیم شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neemk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین مددی به آلومینیوم اراک پیوست

راه آهن به مصاف نفت می رود
در دیداری دوستانه