تاریخ انتشار: 1395/04/23 17:52
کد خبر: 274088

بدهی چندین ساله پرسپولیس/ شکایت می کنیم

آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: اگر پرسپولیس تسویه نکند شکایت می کنیم
بدهی چندین ساله پرسپولیس/ شکایت می کنیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،

سعید آذری در خصوص اینکه ذوب‌آهنی‌ها به دلیل دریافت نکردن پول رضایت‌نامه محسن مسلمان از باشگاه پرسپولیس به دنبال لغو مجوز بازی این بازیکن هستند، گفت: این موضوع جدیدی نیست و سال گذشته بود که پرسپولیسی‌ها با ما تماس گرفتند که محسن مسلمان را به ما بدهید. ما هم حُسن نیت‌مان را نشان و این بازیکن را به آنها دادیم و چون خود مسلمان هم به ما کمک کرده بود، استحقاق این را داشت که به او کمک کنیم تا به این شکل راهی پرسپولیس شود.

مدیرعامل ذوب‌آهن که پیش از پایان لیگ پانزدهم با علی‌اکبر طاهری جلسه داشت و در خصوص بدهی مسلمان به توافق رسید تا از سازمان لیگ و محل درآمدهای پرسپولیس پول رضایت‌نامه مسلمان را دریافت کند در این خصوص اظهار داشت: سازمان لیگ در این خصوص به ما اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس چهار میلیارد به آنها بدهکار است و ما نمی‌توانیم از سازمان لیگ پول‌مان را بگیریم. به حرمت هواداران پرسپولیس صبر کردیم و کاری انجام ندادیم، اما اگر بازهم پاسخ ما را ندهند و باشگاه پرسپولیس ما را به سازمان لیگ بسپارد و سازمان لیگ هم این موضوع را به خود باشگاه پرسپولیس مرتبط بداند، مجبور هستیم از مراجع قانونی پیگیر طلب‌مان باشیم.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس از چند سال پیش 120 میلیون تومان بابت پیام صادقیان به ما بدهی دارد و 350 میلیون تومان هم مبلغ رضایت‌نامه مسلمان بود که هنوز پرداخت نکرده‌اند.

آذری درباره اینکه آیا بنسون می‌تواند در ذوب‌آهن موفق شود و تکلیف بازیکن برزیلی چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: در آمدن و رفتن بازیکنان دخالت نمی‌کنم و سرمربی تیم در این خصوص نظر می‌دهد. اینکه بنسون هم موفق شود یا نه، به شرایط خودش و اینکه چقدر تلاش کند، بستگی دارد. تکلیف بازیکن برزیلی هم با بازگشت یحیی گل‌محمدی مشخص می‌شود و باید دید او نام چه بازیکنی را به ما اعلام می‌کند.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjjld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار