تاریخ انتشار: 1395/04/24 16:30
کد خبر: 273912

آخرین اخبار از اردوی تراکتورسازان در تهران

آخرین اخبار از اردوی تراکتورسازان در تهران

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، آخرین اخبار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هشتمین روز اردوی تهران و در فاصله 11 روز با آغاز شانزدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:

* اعضای تیم تراکتورسازی امروز با حضور در ایفمارک، در تست پزشکی شرکت می‌کنند.

* پس از پایان قرارداد تراکتورسازان با شرکت اسپانیایی کلمه، سرخ پوشان با شرکت ایتالیایی جیووا برای تامین البسه تیمشان در فصل آتی به توافق رسیدند.

* بنا به گفته مدیررسانه‌ای تراکتورسازان به احتمال فراوان جام شهدا لغو و روز یکشنبه تراکتورسازان با پدیده دیداری دوستانه برگزار می‌کنند.

* کادرفنی تراکتورسازی در صورت لغو جام شهدا، به دنبال تدارک یک دیدار دوستانه دیگر برای تیم خود هستند که این بازی پس از بازگشت به تبریز برگزار خواهد شد و از تیم  دسته اولی خونه به خونه به عنوان حریف احتمالی سرخ پوشان یاد می‌شود.

* قلیچ‌خانی همچنین اعلام کرد در صورت مخالفت برگزاری دیدارهای این تیم در ورزشگاه باغشمال، قطعاً ورزشگاه بنیان دیزل به عنوان ورزشگاه خانگی این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ‌برتر معرفی خواهد شد.

* جشن پیراهن تراکتورسازان در فاصله چند روز مانده به شروع لیگ برتر برگزار و از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد؛ گفته می‌شود طرح پیراهن سرخ پوشان متفاوت‌تر از فصول گذشته خواهد بود.

خبرنگار: "معصومی"


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbbn7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برزیل ایران بازیکن کره ای گرفت