تاریخ انتشار: 1395/07/20 16:41
کد خبر: 256325

کاپیتان کره: گلم را به بازیگر محبوب ایرانی ها تقدیم می کنم!

کاپیتان کره جنوبی پیش از دیدار با ایران ادعا کرد، در صورت به ثمر رساندن گل، آن را به همسرم بازیگر محبوب ایرانی‌ها تقدیم می‌کنم
کاپیتان کره: گلم را به بازیگر محبوب ایرانی ها تقدیم می کنم!

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز راس ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف کره جنوبی می‌رود.

 

نکته جالب این دیدار این است که بازیگر نقش بانو سوسانو در سریال معروف جومونگ که در ایران محبوبیت خاصی دارد، همسر کاپیتان تیم فوتبال کره جنوبی است.

 

کی سون یئونگ، کاپیتان کره جنوبی در ۸۷ بازی که برای این تیم انجام داده، ۹ گل زده است. وی در سال ۲۰۱۲ به تیم سوانسی در لیگ برتر انگلیس رفت و ۹۶ بازی برای این تیم انجام داد. بعد ازآن هم به‌طور قرضی به ساندرلند پیوست.

 

کاپیتان محبوب کره در بازی قبل برابر قطر با زدن گل سوم تیمش شادی گل مخصوصی از خود نشان داد و با دویدن به سمت جایگاه ویژه این گل را به همسرش - بانو سوسانو - که برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بود، تقدیم کرد و در صدر اخبار و رسانه های کره ای قرار گرفت.

 

این بازیکن در گفتگو با خبرگزاری دانگگو کره دست به افشاگری برنامه‌هایش در تهران زد و مدعی شد اگر در ورزشگاه آزادی بتواند دروازه ایران را باز کند شادی گل دیگری برای همسر محبوبش در بین طرفداران ایرانی از تلویزیون نشان خواهد داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mzqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ال‌کلاسیکوی انتقامی آسیا در راه است/ عکس