تاریخ انتشار: 1395/07/21 01:21
کد خبر: 256218

گروه چهارم دسته برترتنیس روی میز؛ گروه مرگ، رقابت بین سه ملی پوش

دسته برتر تنیس روی میز در روزهای 24 و 25 مهرماه برگزار و رقابت های حساسی در این بازی ها برگزار خواهد شد.
گروه چهارم دسته برترتنیس روی میز؛ گروه مرگ، رقابت بین سه ملی پوش

به گزارش فرتاک ورزشی، رقابتهای دسته برتر تنیس روی میز بزرگسالان آقایان کشور روزهای 24 و 25 مهرماه در تهران برگزار می شود و 15 بازیکن برتر کشور در غیاب امین احمدیان ملی پوش نوجوان کشورمان که بدلیل اعزام به اردو و مسابقات بین المللی توسط فدراسیون تنیس روی میز غایب است به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقات در چهار گروه به صورت دورهای برگزار خواهد شد که میتوان گروههای یک و چهار را سختتر از دیگر گروهها دانست که شاید بتوان گروه چهارم را گروه مرگ نامید.

 در این گروه میدیا لطف الله نسبی ( کردستان ) 2- افشین نوروزی ( خوزستان ) 3- نوشاد عالمیان ( مازندران ) 4- امیرحسین هدایی ( تهران) حضور دارند که با توجه به حضور سه ملی پوش در این گروه می توان آن را سخت ترین گروه در بین چهار تای دیگر دانست و معلوم نیست در این بازی ها کدام یک می تواند در صدر قرار بگیرد.

البته ناگفته نماند شرایط نوشاد عالمیان با توجه به آمادگی که دارد می تواند از میدیا لطف اله نسبی و افشین نوروزی بهتر باشد ولی نباید این را در نظر گرفت که این بازیکنان بارها در میادین ملی به مصاف هم رفتهاند و از بازی هم شناخت کافی داشته و در بازیهای مقابل دارای برد و باختهایی میباشند.

به هر حال باید به انتظار نشست و دید که در پایان مرحله اول کدام یک در این گروه در صدر قرار خواهند گرفت.

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rydly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی دسته برتر تنیس روی میز/ رقابت های حساس و دیدنی