تاریخ انتشار: 1395/04/25 01:01
کد خبر: 273836

وزیر ورزش و جوانان: قهرمانان ورزشی ‌المپیک، پارالمپیک، جهانی و آسیایی استخدام می‌شوند‌

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تصویب هیئت دولت قرار شد قهرمانان رده‌های مختلف المپیک، پارالمپیک و جهانی و آسیایی استخدام شوند تا وضعیت اشتغال قهرمان در سطح کشور برطرف شود.
وزیر ورزش و جوانان:
قهرمانان ورزشی ‌المپیک، پارالمپیک، جهانی و آسیایی استخدام می‌شوند‌

به گزارش فرتاک ورزشی، درباره ‌پروژه‌های در حال ساخت ورزش استان کرمان اظهار داشت:‌ تقریباً از آذر ماه سال گذشته اعتباری در حوزه عمرانی دریافت نکرده‌ایم و به محض اینکه گشایشی در وضعیت اقتصادی کشور انجام شود‌ کمک‌های بیشتری در این زمینه خواهیم داشت.

گودرزی با اشاره به آیین‌نامه استخدامی قهرمانان ورزش کشور‌ گفت: این آیین‌نامه در گذشته به شکل قانون بوده ‌که قانون آیین‌نامه اجرایی آن را باید دولت تصویب می‌کرد که آیین‌نامه آن تدوین و تقدیم دولت شد و دولت موافقت کرد و خوشبختانه قرار شد قهرمانان رده‌های مختلف المپیک، پارالمپیک و جهانی و آسیایی استخدام شوند تا وضعیت اشتغال قهرمان در سطح کشور برطرف شود.

وی تصریح کرد: لایحه نظام تخصصی ورزش تدوین و در کمیسیون‌های مختلف دولت به تصویب رسید و تقدیم مجلس شد و امیدواریم کمک شود این لایحه به شکل قانون به تصویب برسد تا ورزش را برمبنای علمی و پایه‌های تخصصی ادامه دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به عملکرد ورزش کرمان با توجه به اینکه پرچم‌داران المپیک و پارالمپیک کرمانی هستند، گفت: در زمینه عملکرد ورزش کرمان باید بیشتر کار شود البته در یک سال اخیر با وجود محمودی‌نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان توفیقات خوبی در زمینه ورزش استان کرمان حاصل شده اما یک جاماندگی از گذشته وجود دارد.

گودرزی بیان کرد: در حوزه ورزش همگانی که هدف‌گذاری ما است استان کرمان در بین 31 استان رتبه 26 را دارد که این رتبه باید تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت دو سال ونیم گذشته حدود 10.5 درصد افزایش ورزش همگانی در کشور وجود داشته است که در حال حاضر 21درصد مردم ایران به طور میانگین ورزش همگانی می‌کنند که سهم استان کرمان بیش از 15 درصد است.

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbbje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازدید از فدراسیون در دریاچه!