تاریخ انتشار: 1395/04/26 12:33
کد خبر: 273650

فدراسیون بلد نیست با اسطوره ها رفتار کند / نکونام به تیم ملی بر می گردد

جواد نکونام با توجه به اینکه از فوتبال خداحافظی کرده به زودی کار خود را در تیم ملی آغاز خواهد کرد
فدراسیون بلد نیست با اسطوره ها رفتار کند / نکونام به تیم ملی بر می گردد

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، در چنین شرایطی انتظار از فدراسیون فوتبال این است که با جواد نکونام قرارداد درخور شان ببندد. رفتاری که با علی کریمی نشد و همین یکی از بهانه هایی شد تا علی کریمی خیلی زود به حضور خود در کادر فنی تیم ملی پایان دهد. البته علی کریمی در دوران حضور در اردوی تیم ملی هیچ گاه از قرارداد و پول حرفی نزد اما انتظار احترام متقابل از سوی فدراسیون فوتبال طبیعی است. به خصوص از سوی ستاره ای چون علی کریمی.

 

اکنون افشین پیروانی که سال های سال بازیکن پرسپولیس و تیم ملی بوده 15 ماه است که به عنوان مدیر ورزشی در تیم ملی فعالیت می کند بدون قرارداد و دریافت حتی یک ریال که این اصلا زیبنده نیست! در حالی که همین فدراسیون فوتبال حتی یک روز نمی تواند کی روش و دیگر دستیارانش را بدون عقد قرارداد و هم چنین پرداخت دستمزد مجاب به کار در تیم ملی نماید. بماند که فاصله بین قرارداد مربیان ایرانی با مربیان خارجی در تیم ملی زمین تا آسمان است!

 

شاید جواد نکونام همانند علی کریمی و حتی افشین پیروانی نیاز به پول نداشته باشد اما در هر شرایطی باید شان آنها حفظ شود و با آنها قراردادی درخورشان بسته شود. عدم نیاز دلیل قانع کننده ای برای نبستن قرارداد با افشین پیروانی و در ادامه جواد نکونام نیست. هر چند از دید آدم ها برای نیاز نقطه پایانی وجود ندارد در حالی که امروز می بینید بزرگ ترین فوتبالیست ها و بزرگ ترین مربیان بدون عقد قرارداد استارت نمی زنند و شروع کار بعد از عقد قرارداد را حرفه ای می دانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jjdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فردوسی پور:خداحافظی نکونام مظلومانه بود