تاریخ انتشار: 1395/04/26 22:20
کد خبر: 273544

خبر خوش استاندار بوشهر برای هواداران ایرانجوان

استاندار بوشهر گفت: تیم ایرانجوان بوشهر برای ساماندهی مشکلات و برنامه‌ریزی، نسبت به تشکیل کانون هواداران اقدام کند.
خبر خوش استاندار بوشهر برای هواداران ایرانجوان

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، مصطفی سالاری در نشست با مسئولان باشگاه ورزشی ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه حمایت از تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی مورد توجه قرار دارد اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در حمایت‌های مالی از تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی با محدودیت‌هایی مواجه هستند ولی تلاش می‌شود  این حوزه مورد حمایت و توجه قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد اسپانسر باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی استان بوشهر مورد توجه قرار دارد گفت: تمرکز برای اسپانسری شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی، صدرا و دیگر حوزه‌ها باید بیشتر شود که بتوان بخشی از مشکلات اقتصادی تیم‌های ورزشی برطرف شود.

استاندار ‌بوشهر با بیان اینکه تعیین اسپانسر تیم‌ها باید با تعیین اختیارات مشخص و اجرای تعهدات باشد افزود: کسی که خواستار اسپانسری تیم‌های ورزشی دارد باید در عمل نشان دهد که در این زمینه توانایی و برنامه‌ریزی دارد.

سالاری با تاکید بر بهره جستن از املاک باشگاه‌ ورزشی ایرانجوان بوشهر در درآمدزایی گفت: تامین اسپانسر تیم ایرانجوان بوشهر در دستور جدی قرار دارد که در صورت محقق این مهم، مشکلات مالی و اقتصادی تیم ایران جوان کاهش می‌یابد.

وی با تاکید بر تشکیل کانون هواداران تیم ایرانجوان بوشهر افزود: برای ساماندهی مشکلات و برنامه‌ها باید نسبت به تاسیس و ثبت کانون هواداران  ایرانجوان بوشهر اقدام شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر شروع تمرینات تیم ایرانجوان بوشهر افزود: در صورت مشخص شدن اسپانسر مشکلات این تیم برطرف می‌شود در غیر این صورت کمک‌های مالی به تیم‌ ایرانجوان بوشهر مورد توجه قرار دارد.

سالاری افزود: هیئت موسس باشگاه ورزشی ایرانجوان بوشهر ساماندهی تا نسبت به تاسیس و ثبت کانون هواداران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان اقدام شود.

وی با تاکید بر تدوین اساسنامه کانون هواداران باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت: مفاد این اساسنامه به‌گونه‌ای تنظیم شود که اختیارات مدیریتی بر عهده هیئت موسس باشگاه باقی بماند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پس از تاسیس و ثبت کانون هواداران باشگاه ایرانجوان بوشهر عضوگیری شود تصریح کرد: پس از تاسیس و ثبت این کانون، با اخذ حق عضویت مبادرت به صدور کارت هواداری و پذیرش اعضا جدید برای ارائه خدمات به هواداران کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqygr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برزیل ایران نوروزی را به لیگ برتر بازگرداند