تاریخ انتشار: 1395/08/27 18:23
کد خبر: 248590

واکنش سرمربی سپاهان به تعداد زیاد پرسپولیسی ها در تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تیمش به دنبال صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی است.

و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما به دنبال برد و صعود به جمع هشت تیم برتر هستیم. فردا با تیمی دونده، جنگنده روبه‌رو هستیم. تیمی که در لیگ یک عملکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: ما برای ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند آمده‌ایم و شناخت کاملی از این تیم لیگ یکی داریم. بازی با تیم‌های لیگ دسته اول و دوم در رقابت های جام حذفی به مراتب سخت‌تر از بازی با تیم‌های لیگ برتری است چرا که تیم‌های لیگ‌ یکی با انگیزه مضاعفی به مصاف تیم های لیگ برتری می‌آیند تا توانمندی‌های خود را ثابت کنند.

ویسی تاکید کرد: تیم آلومینیوم اراک از تیم‌های خوب و شایسته دسته اول کشور است که جایگاه واقعی این تیم در جدول رده بندی لیگ یک در جایگاه کنونی که الان قرار دارد، نیست و این تیم با کمی تلاش و برنامه‌ریزی بهتر توانمندی صعود به لیگ برتر را هم دارد.

ویسی در پاسخ به این سوال که چه تدابیری اندیشیده‌اید در بازی فردا غافلگیر نشوید، افزود: به شخصه همواره نگاه دقیق و ویژه‌ای به بازی‌های لیگ‌های دسته اول و دوم دارم و در چندسال اخیر هم بازیکنان زیادی از لیگ‌های پایین در تیم‌های خود استفاده کرده‌ام و مطمئنا فردا با تمام قدرت وبرای پایان دادن به شگفتنی‌ها به میدان خواهیم رفت.

ویسی در خصوص حضور کم تعداد بازیکنان لیگ برتری به جز بازیکنان تیم پرسپولیس در ترکیب تیم ملی، اظهار کرد: ایده‌های آقای کیروش قابل احترام است و همین که مردم  از عملکردشان و نتایج کسب شده رضایت دارند نشان دهنده توانمندی شان است. بنده معتقدم اگر بازیکنی شایستگی حضور در ترکیب تیم ملی را داشته باشد مطمئنا از سوی کی‌روش به کار گرفته خواهد شد.

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: ترکیب تیم سپاهان در فصل اخیر بیش از ۹۵ درصد تغییر داشته و ما به دنبال کار زیرساختی برای چند سال آینده باشگاه سپاهان هستیم و از این موضوع کسی دلخور نیست.

ویسی در خصوص خداحافظی محرم نویدکیا از این تیم اظهار کرد: نویدکیا رسما از فوتبال خداحافظی کرده است و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkx56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسپولیسی ها بازیکن محبوب ِ ایرانی های مقیم مالزی +عکس