تاریخ انتشار: 1395/09/03 18:25
کد خبر: 247450

سوتی مدیران تراکتور، سوژه رسانه ها

باشگاه تراکتورسازی تبریز در اقدامی ناشیانه خبری که دیروز تکذیب کرده بودند را امروز تأیید کردند
سوتی مدیران تراکتور، سوژه رسانه ها

به گزارش فرتاک ورزشی، دیروز خبری در رسانه های کشور منتشر شد که در آن اعلام شده بود فیفا باشگاه تراکتورسازی را به دلیل عدم پرداخت مطالبات ژائو پدرو ویلا تهدید به کسر امتیاز کرده است. اما دیشب مسئولان این باشگاه وجود چنین نامه ای را تکذیب کردند و گفتند این کار حاشیه سازانی است که نمی توانند موفقیت تراکتور را ببینند.

امروز مسئول حقوقی باشگاه تراکتورسازی تکذیب باشگاه را تکذیب و وجود چنین نامه ای را تأیید کرد!

 

بابک سلمانی در مورد مطرح شدن پرونده شکایت ژائو پدرو ویلا از باشگاه تراکتورسازی، گفت: این قرارداد مربوط به چهار سال پیش و برای دو فصل است. 680 هزار دلار قرارداد این بازیکن بوده که طبق اسناد مالی این بازیکن 107 هزار دلار دریافتی داشته است. پیگیر رسیدها هستیم تا مابقی اسناد را جمع آوری کنیم تا به مبلغ دقیق پرداختی برسیم چرا که ما دسترسی کاملی به اسناد نداریم. باشگاه در آن زمان اسناد مالی مشخصی نداشته تا بدانیم  چه اتفاقاتی افتاده است. در هر صورت ما مشغول بررسی مدارک هستیم تا ببینیم چه چیزهایی در دست  داریم تا آنها را ارائه کنیم.

وی در مورد اینکه آیا اسناد مالی باشگاه در 4 سال قبل در اختیارشان نیست، گفت: اسناد مالی در چند دوره جا به جا شده است. اکسل همه این موارد در سیستم وجود دارد اما ما رسیدهای مستند دریافتی این بازیکن را نیاز داریم. وقتی می‌خواهیم به فیفا سند بدهیم حتما باید امضا و اثر انگشت داشته باشیم. اسناد فعلا در باشگاه نیست. چون نیاز به ارائه مستند مدارک داریم باید آنها را جمع آوری کنیم و به نهادهای مربوطه بفرستیم.

سلمانی افزود: برایم جای سوال است که چرا این نامه قبل از اینکه به دست ما و دپارتمان بین‌الملل برسد به دست یکی از خبرگزاری ها رسیده است. این نامه به دست فدراسیون هم نرسیده بود. چرا باید نامه‌ای که مختص باشگاه است و به دپارتمان بین الملل باشگاه برسد 22 نوامبر در رسانه‌ها منتشر شود؟

مسئول حقوقی باشگاه تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: چندی پیش یک کمیته حقوقی بررسی مطالبات بازیکنان تشکیل دادیم. در این کمیته از دکتر غفاری که سابقه ریاست دپارتمان بین الملل را داشته دعوت کردیم. از نجفی که در پرونده عربستان حضور داشته دعوت به عمل آوردیم. خودم عضو کوچک این مجموعه هستم و از آقای مولی به عنوان رابط باشگاه و فدراسیون بهره می‌بریم عضو پنجم هم سعید آجورلو است.

وی افزود: در این کمیته 7 پرونده را پیگیری کردیم که یکی از این پرونده‌ها مربوط به پدرو ویلا است. آخرین نامه‌ای که از این بازیکن داشتیم مربوط به سال قبل بوده و نامه‌ دیگری در اختیارمان قرار نداشته است. امروز نامه مربوط به ویلا هم به باشگاه رسید.

سلمانی در مورد پرونده فلاویو لوپز تصریح کرد: در مورد پرونده لوپز باشگاه در یک نوبت این بازیکن را 525 هزار دلار جریمه کرد که فقط 42 هزار دلار آن مورد قبول فیفا قرار نگرفت.از آنجایی که طرح دوباره موضوع در CAS هزینه بیشتری برای باشگاه در بر می‌گرفت از این موضوع صرف نظر کردیم و و تصمیم گرفتیم پول مورد نظر به بازیکن پرداخت کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278yv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا برانکو دو بازیکن اصلی را ممنوع الخروج کرد؟