تاریخ انتشار: 1395/05/02 11:20
13روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛
کد خبر: 272417

هاشمی: 4 میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان هزینه لباس المپیک ریو

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بیش از ۴ میلیارد تومان برای لباس کاروان ورزشی ایران در المپیک هزینه شده است.
هاشمی: 4 میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان هزینه لباس المپیک ریو

به گزارش فرتاک ورزشی، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کمتر از ١٣ روز به المپیک فرصت باقی است و تلاش می‌کنیم کاروان امام رضا (ع) در بهترین شرایط به این بازی‌ها اعزام شود. تمام شرایط برای اعزام در ١٤ رشته ورزشی فراهم شده است.

 

وی افزود: دعای مردم همیشه پشت سر ورزشکاران است و ما هم خوشحال هستیم. مراسم بدرقه هم با حضور رئیس جمهور برگزار شد و او ابراز امیدواری کرد ورزشکاران بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند. کمیته به عنوان متولی کارهای مختلفی انجام داده است که من اینجا به البسه کاروان اشاره می‌کنم.

هاشمی با اشاره به اینکه از سال گذشته برای لباس کاروان رایزنی شده، خاطرنشان کرد: با شرکت‌های مختلفی رایزنی کردیم و با تلاش‌های صورت گرفته با «لی نینگ» به تفاهم رسیدیم. نکته مهم اینکه ما هیچ هزینه‌ای پرداخت نکردیم. البته اولویت ما تولیدات شرکت‌های داخلی بود و حتی گفتیم اگر آنها حتی 50 درصد این کیفیت را داشته باشند نگاه ما داخلی است.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: 1130 دست لباس قرارداد ماست و برای ورود آن مشکل گمرکی هم نداشتیم. ٤ میلیارد و ٢٠٠ میلیون هزینه لباس، حمل و نقل و گمرکی بوده است که ٧٠٠ میلیون تومان هزینه گمرک بوده است؛ ظاهرا چند کشور با این برند در المپیک حضور دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkr5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین تغییرات قوانین والیبال در المپیک

مولایی: نمی‌دانم چرا از لیست المپیکی‌ها خط خوردم
مراسم بدرقه کاروان المپیکی ایران؛