تاریخ انتشار: 1395/05/04 01:45
کد خبر: 272072

شروع یحیی در مشهد/ بازگشت برزیل به لیگ برتر

مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از امروز آغاز می شود و در اولین روز بازی ها ذوب آهن و سیاه جامگان مشهد به صاف هم می روند و صبای قم نیز به مصاف صنعت نفت آبادان می رود. تراکتور سازی و استقلال خوزستان و استقلال و نفت نیز دیگر باز یروز اول را انجام خواهند داد.
شروع یحیی در مشهد/ بازگشت برزیل به لیگ برتر

سیاه‌جامگان مشهد – ذوب آهن اصفهان

مشهد فردا میزبان ذوب آهنی است که سعی کرده تغییرات کمی داشته باشد. ذوب آهن قهرمان جام حذفی که به تازگی قهرمانی در سوپرجام را هم تجربه کرده است از نظر مربی با ثبات ترین تیم است. این فصل سومین فصل حضور یحیی گل محمدی در ذوب آهن است. ذوبی ها که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند چند بازیکن مهم شان را از دست دادند.

سیاه جامگان از جمله تیم هایی است که سرمربی فصل گذشته اش را حفظ کرد. البته این تیم باوجود حفظ فرهاد کاظمی تغییراتی هم داشته است. نخست اینکه گفته شده نام این تیم به مشهد تغییر کرده است. از نظر بازیکن هم این تیم تغییرات قابل توجهی داشته است. محمدرضا خانزاده، روح الله سیف الهی، رضا نورمحمدی و حسین بادامکی بازیکنان معروفی است که سیاه جامگان به ترکیب خود اضافه کرده است. از طرفی به نظر می رسد این تیم مشهدی در درون دروازه خود هم از یک دروازه بان برزیلی به نام آندره استفاده کند.

صبای قم – صنعت نفت آبادان

صنعت نفت آبادان پس از غیبتی سه ساله دوباره فردا در لیگ برتر به میدان می رود. این تیم آبادانی پرطرفدار موفق شد به عنوان سومین تیم لیگ یک راهی لیگ برتر شود و فردا در قم میهمان صبا است.

نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان به لیگ برتر صعود کرد و با اینکه بحث هایی بر سر صدور کارت مربی گری این مربی پیش آمد سرمربی گری نفت آبادان در این لیگ برعهده دست نشان است. این تیم برخلاف دو تیم ماشین سازی و پیکان خریدهای اسم و رسم داری انجام نداد و باید دید می تواند کاری کند که حضورش در لیگ بادوام باشد.

صبای قم از جمله تیم هایی است که تغییرات زیادی به خود دید، ابتدا علی دایی در این تیم باقی ماند اما پس از تحولات مالکیتی دایی رفت و صمد مرفاوی سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. مرفاوی در آخرین مرتبه ای که سرمربی صبا بود نتایج خوبی کسب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e9oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ پراهیچ به نفت پیوست
نقل و انتقالات؛

عشقم به پرسپولیس را به هیچ چیز نمی فروشم
سوشا مکانی در مصاحبه ای جنجالی؛