تاریخ انتشار: 1395/05/04 15:40
کد خبر: 271993

تاج: مخالفت خرید و فروش تیم‌ها هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی رئیس هیات فوتبال استان البرز دقایقی را سخنرانی کرد
تاج: مخالفت خرید و فروش تیم‌ها هستیم

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، این نخستین مجمع انتخاباتی استانی است که در آن حضور دارم. استان البرز شرایط ویژه‌ای چه به لحاظ جمعیت و چه به لحاظ جغرافیایی در کشور و همچنین به لحاظ نزدیکی در تهران داشته و از این حیث استان بسیار مهمی محسوب می شود که به نظر من باید یک تیم لیگ برتری هم در این استان حضور داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در گذشته باشگاه سایپا از این استان در لیگ برتر فوتبال بوده اما بهترین شرایط زمانی برای یک تیم به وجود می‌آید که کاملا فوتبالی و با حفظ ساختار باشگاه و ایجاد یک نظام مشخص، با طی کردن رده‌های مختلف باشگاهی به لیگ برتر بیاید و در این صورت است که می توان به شرایط، امکانات و موفقیت آن تیم امید بیشتری داشت و به همین دلیل است که ما با فروش تیم‌ها و انتقالشان از یک استان به استان دیگر مخالفیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه  تصریح کرد: این استان سهم بسیار مهمی چه به لحاظ داوری و مربیگری و همچنین حضور بازیکنان در تیم های ملی فدراسیون در رده های مختلف داشته  و امیدوارم در ادامه نیز این روند را ادامه داده و بهبود  بخشد.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های عفراتی-سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که سرپرست این ادراه کل در مدت اخیر توانسته صحبتهای مقدماتی را با کاندیداهای پست ریاست هیات فوتبال داشته باشد و در واقع هر فردی که در استان به عنوان رئیس هیات فوتبال انتخاب می شود، نه تنها باید ارتباط نزدیکی با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشد، بلکه مطابق قوانین و مقررات فوتبال با فدراسیون در ارتباط خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان اضافه کرد: امیدوارم تمام ارکان فوتبال استان و همه کسانی که به عنوان کاندیدا امروز حضور دارند و با یکدیگر رقابت می‌کنند، پس از برگزاری انتخابات، رقابت خود را تبدیل به رفاقت کرده و دست در دست یکدیگر فوتبال استان را با همدلی  در مسیر درست قرار دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrvlq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ شانزدهم خلیج همیشه فارس: خوش آمدین