تاریخ انتشار: 1395/05/10 12:59
کد خبر: 270881

لباس ایران در المپیک چگونه خواهد بود؟

طراح جدید لباس رسمی ایران در المپیک اعلام کرد طرح نهایی او در انتظار تصویب وزیر ورزش است
لباس ایران در المپیک چگونه خواهد بود؟

به گزارش سرویس اخبار فرتاک ورزشی، این سومین اصلاحیه طراحی روی البسه رسمی ایران برای رژه در مراسم افتتاحیه المپیک است. کامران بختیاری که بعد از اعتراض شدید اجتماعی به طرح‌های اولیه لباس ایران در جلسه‌ای با رئیس کمیته المپیک، طراحی لباس‌های جدید را برعهده گرفته بود، پنجشنبه گذشته اتود جدید لباس‌ها در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که این اتود هم چندان مورد توجه قرار نگرفت.

 

او حالا با تلفیقی از طرح اولیه و طرح ثانویه، لباسی را به وزارت ورزش و کمیته المپیک ارائه داده که باید مورد تصویب وزیر قرار بگیرد. در طرح جدید، ستاره‌ها و شعرها از طراحی حذف شده و یقه‌هایی با طرح پرچم ایران روی کت‌ها دوخته خواهد شد.

 

بختیاری در تماسی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد منتظر است هرچه سریع‌تر مصوبه این طرح به او و تیمش برسد تا کار نهایی دوخت البسه ایران برای رژه در افتتاحیه المپیک ریو آغاز شود. کاری سخت و به شدت اورژانسی که امیدواریم او از پس فشار آن بربیاید.

 

او به خبرنگار ما می‌گوید آنقدر گرفتاریم که حتی فرصت گفت‌وگو و مصاحبه نداریم.

 

آنچه که می‌خوانید آخرین پیام بختیاری خطاب به دنبال‌کنندگان خود در اینستاگرام است.

 

«اول خدا این مسئولیت رو به من داده بعد مردم... پس من اجازه ندارم برای موفقیت ایران یک قدم پا پس بذارم... وقتی من می‌دونم این طرح ٢٠ برابر بهتر از طرح قبل است و مسئله افتخار ایرانه هر کاری بتونم انجام می‌دم... این طرح منه و هیچ خط قرمزی و ایرادی هم نداره... ستاره‌ها حذف شده، شعرها حذف شده و فقط مونده پرچم ایران وخطوط نستعلیق ایرانی... بنده فردا صبح اول وقت این طرح رو که مطمئنم همه ایرانی‌ها دوست دارن میبرم پیش جناب وزیر ورزش و ازش خواهش می‌کنم برای خوشحال کردن دل مردم و افتخار افرینی در المپیک با این طرح موافقت کنن... اگر موافقت کنن هیچ مشکلی در تحویل کارها پیش نمی‌آید چون یقه کار قسمت آخر دوخته می‌شود... و زمان لازم رو داریم... به امید خدا فردا می‌رم مجوز کتبیشو ازشون می‌گیرم به امید خدا... از مردم هم می‌خواهم که دعا کنن که این طرح قبول بشه چون تصمیم گیرنده اول و آخر خداس...»

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g67a5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طرح نهایی لباس کاروان المپیک ایران+عکس

واکنش کامران بختیاری به اعتراض ها در خصوص لباس المپیک
باز هم اعتراض به لباس کاروان المپیک ایران؛

پیام اینستاگرامی طراح لباس کاروان ایران به مردم ایران
8 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛