تاریخ انتشار: 1395/05/12 15:51
کد خبر: 270425

تنها مشکل ورزشکاران المپیک ریو نبود پوکمون در برزیل است

پوکمون‌ها، به مشکل جدید دهکده المپیک و ریو تبدیل شده‌اند.
تنها مشکل ورزشکاران المپیک ریو نبود پوکمون در برزیل است

به گزارش فرتاک ورزشی، بالاتر از مشکلات دهکده و ریو، پوکمون گو به دغدغه ورزشکاران بدل شده است. 

به گزارش The Guardian، پوکمون گو، بازی‌ای که این روزها دنیا را تسخیر کرده است، به معضل جدید ورزشکاران در ریو تبدیل شده است. اگر فکر می‌کنید در حال حاضر، زیکا، مشکلات دهکده یا هرچیز دیگری برای ورزشکاران مشکل‌ساز شده است، اشتباه می‌کنید؛ در روزهای اخیر، تنها مشکل ورزشکاران، عدم وجود پوکمون در برزیل است. این بازی که ماه گذشته در ایالات متحده منتشر شد و پس از آن در بیش از 30 کشور جهان منتشر شد، همچنان در برزیل راه‌اندازی نشده است. برای ورزشکاران و تماشاگرانی که در ریو حضور دارند، این موضوع یک نکته منفی دیگر به حساب می‌آید، موضوعی که به نظر می‌رسد تا روز افتتاحیه حل‌شدنی نباشد! در همین رابطه، بازیکن تیم فوتبال نیوزلند، آنا گرین گفت: 

خیلی دوست داشتم که بتوانم در محیط دهکده بگردم و پوکمون پیدا کنم. درحال حاضر چنین امکانی ندارم، البته مسئله‌ای نیست. اما وجود این بازی یک سرگرمی خوب بود. 

گرین می‌گوید حالا به جای پوکمون بازی کردن، تمرین می‌کند. 

در عین حال، شرکت نیانتیک تاکنون به درخواست‌های جمعی برای راه‌اندازی پوکمون در برزیل پاسخی نداده است. با این‌حال، شایعات می‌گویند که این بازی تا روز یکشنبه در برزیل منتشر خواهد شد و این موضوع - همانند اتفاقات هفته گذشته در ژاپن - انتظارها برای انتشار این بازی در برزیل را افزایش داده است. در طی هفته‌ای که گذشت، جو کلارک، قایقران کانوی تیم بریتانیا در توییتر خود، با لحنی اندوهناک تصویری را در حساب توییتر خود منتشر کرد که خبر از نبود پوکمون در منطقه دئودورو  بود. 

توییت متیو پشه در مورد عدم وجود پوکمون در ریو

در عین حال، قایقران تیم فرانسه، متیو پشه در توییتر خود نوشت: «متاسفم دوستان، هیچ پوکمونی در دهکده نیست.»

در حال حاضر، نقشه‌های دیجیتالی این بازی فراهم شده است، اما بدون پوکمون‌ها و پوک‌استاپ‌ها، این بازی چندان جذاب نیست. بدون حضور پوکمون‌ها، شرایط مانند زمانی است که شما در زمین فوتبال باشید، اما هیچ توپ و بازیکنی وجود نداشته باشد. در هر صورت، شاید پوکمون همچنان در برزیل فراهم نباشد، اما امکانات دیگری، از جمله امکانات بهداشتی برای ورزشکاران در ریو فراهم شده است! 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gzr7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکابزن بریتانیایی با رفع اتهام دوپینگ راهی المپیک شد
3 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛