تاریخ انتشار: 1395/05/13 12:26
کد خبر: 270263

امیدوارم روزبهانی بتواند بوکس ایران را در المپیک صاحب مدال کند

بوکسور پیشین تیم ملی گفت: از صمیم قلب برای روزبهانی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اوب الاخره بتواند بوکس ایران را در المپیک صاحب مدال کند.
امیدوارم روزبهانی بتواند بوکس ایران را در المپیک صاحب مدال کند

به گزارش سرویس رزمی فرتاک ورزشی، علی مظاهری ضمن آرزوی موفقیت برای تک نماینده بوکس کشورمان در المپیک عنوان کرد: از صمیم قلب برای روزبهانی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند بالاخره بوکس ایران را در المپیک صاحب مدال کند. او تنها نماینده ما است و قطعا همه دوست دارند تا با دست پر از ریو به کشور بازگردد.

وی ادامه داد: البته بسیار ناراحت کننده است که تعداد سهمیه‌های بوکس نسبت به دوره قبلی تا این اندازه پایین آمده باشد اما به هر صورت اتفاقی است که افتاده و دلایل بسیار زیادی هم دارد. یکی از دلایل آن مصدومیت‌هایی بود که به طور مثال اجازه حضور من یا جاسم دلاوری را در مسابقات نداد و یکی از دلایل دیگر هم تغییرات پیاپی مربیان تیم ملی بود.

ملی‌پوش پیشین تیم ملی بوکس اظهار داشت: البته خیلی‌ها از جمله خود من معتقدند که اگر احسان روزبهانی هم در مسابقات نیمه‌حرفه‌ای موفق نمی‌شد سهمیه بگیرد کار برای رسیدنش به المپیک بسیار سخت می‌شد. چون حریفان او رقبای سختی بودند. هر چند با توجه به اینکه تعداد سمهی‌های بالاتر رفته بود و مسابقات قاره‌ای هم تاثیرگذار بود می‌توانستیم با یک برنامه‌ریزی بهتر تعداد سهمیه هایمان را افزایش دهیم. متاسفانه این اتفاق نیافتاد تا حالا همه امیدمان به یم بوکسور باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogr5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزبهانی: قول نمی دهم اما خود را در فینال می بینم

هاشمی به محل تمرینات روزبهانی رفت
8 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛