تاریخ انتشار: 1395/05/14 09:06
کد خبر: 270079

تدارکات ضعیف تیم ملی جوانان

یم ملی جوانان در ماه های سپری شده فقط یک بازی تاثیر گذار با تیم ملی ازبکستان داشته و بی شک با این تدارک کار سختی را برای صعود به جام جهانی 2017 (زیر 20 سال – کره جنوبی) خواهد داشت.

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، تیم ملی جوانان در جام ملت های آسیا که مهر و آبان در بحرین برگزار می شود با تیم های ژاپن و قطر قهرمان دوره گذشته و هم چنین یمن همگروه است و برای صعود به جام جهانی ضمن صعود از این گروه به عنوان تیم اول یا دوم باید در مرحله یک چهارم نهایی هم حریف خود را شکست دهد!

در حالی که ژاپن در سال 2016 با تیم هایی چون فرانسه، برزیل، چک، کره جنوبی، کرواسی و... بازی کرده و قطر هم مدام در اروپا اردو می زند و با تیم های شاخص دنیا بازی می کند خبر رسیده سفر تیم ملی جوانان به لهستان برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی جوانان این کشور لغو شده است! سایت فدراسیون فوتبال لهستان با اشاره به این خبر نوشته که تیم دیگری را جایگزین ایران برای انجام یک بازی دوستانه در شهریور ماه کرده است و بی شک با این تدارک ضعیف صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی زیر 20 سال به چالش کشیده خواهد شد.

 

 

تیم ملی جوانان در ماه های سپری شده از سال 95 سه بازی با سنگاپور انجام داده که در هر سه بازی پیروز شده است! امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان بعد از بازی هایی که با این تیم فروردین ماه در کرج انجام داده بود خطاب به خبر نگاران گفت:« چنین بازی هایی بیشتر به سود حریفان تمام می شود نه ما! ضمن اینکه ما برای آبدیده شدن نیاز به بازی با تیم هایی قوی تر از خود داریم!»

امیر حسین پیروانی آن طور که خود در مصاحبه اش به آن اشاره داشت در تدوین برنامه های آماده سازی خواستار بازی با تیم هایی چون استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و ازبکستان در آسیا و دو سه تیم شاخص اروپایی شده بود که بیشتر این برنامه ها  اجرایی نشده است و تنها در تورنمنت سنگاپور شاهد بازی تیم  ملی جوانان با ازبکستان بودیم. هر چند که باید به اردوی ده روزه تیم ملی جوانان در آلمان و برگزاری یک بازی تاثیر گذار در برابر تیم زیر 21 سال هامبورگ اشاره کنیم.

اما بی شک این تدارک برای تیمی که خواهان صعود به جام جهانی زیر 20 سال است کافی نیست. آنهم مسابقاتی که بعد از جام جهانی مهمترین رقابت هایی است که از سوی فیفا برگزار می شود و می تواند دروازه ورود فوتبالیست های جوان ایرانی به باشگاه های معتبر دنیا باشد. می گویند وقتی این بازی ها برگزار می شود استعدادیاب های باشگاه شاخص دنیا در کشور میزبان حاضر می شوند و همه بازی ها را رصد می کنند و در پایان جذب بازیکن نخبه را برای سرمایه گذاری به باشگاه توصیه می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqrkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعوت دو بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان