تاریخ انتشار: 1395/05/15 18:42
کد خبر: 269768

مایلی کهن از حضور در اردوی کشتی فرنگی لذت برد

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و دیدار با قهرمانان کشتی لذت بردیم.
 مایلی کهن از حضور در اردوی کشتی فرنگی لذت برد

به گزارش فرتاک ورزشی، مایلی‌کهن در مورد حضور تیم ملوان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به همراه بازیکنانم به دیدار محمد بنا و قهرمانان و دلاورانش رفتیم و از این حضور لذت بردیم. دیدیم که چقدر زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند و امیدوارم که آنها بتوانند مزد تلاش خود را در المپیک با کسب مدال بگیرند و با سربلندی به ایران عزیزمان برگردند، هرچند برای ما آنها همیشه دلاور و پهلوان هستند. تیم ملی کشتی فرنگی ابرقهرمانانی مانند سوریان، نوروزی،  رضایی، عبدولی، باباجان‌زاده و...دارد.

وی افزود:‌هر نتیجه‌ای هم که در المپیک برایشان رقم بخورد آنها برای ما همیشه عزیز و قهران هستند. بازیکنان ملوان برای حضور در تست پزشکی ایفمارک به ورزشگاه ازادی رفته بودند که سری هم به اردوی تیم ملی کشتی زدیم، فکر می‌کردیم تیم کشتی آزاد هم در آنجا مستقر هستند، اما آنها در مجموعه ورزشی انقلاب بودند. خوشحال هستیم که ما را راه دادند تا قهرمانانشان را ببینیم و از حسام‌الدین جعفری سرپرست تیم کشتی هم تشکر می‌کنم.

مایلی‌کهن در مورد شروع رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: می‌دانید که ملوان تمریناتش را دیرتر از همه تیم‌ها شروع کرد و تیم ما هنوز کامل نشده است، 3-2 بازیکن مصدوم هم داریم، با این حال امیدوارم با توکل به خدا و حمایت مسئولان لیگ را خوب شروع کنیم  بازیکنان خوب و جوانی هم در اختیار داریم تا هم نتایج خوبی بگیریم و همه از نظر مسئله فنی و اخلاقی خیلی خوب باشیم. اولین بازی ما در اراک مقابل تیم آلومینیوم بازی کنیم.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq5xx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش استقلالی ها به مربیگری مایلی کهن در ملوان