تاریخ انتشار: 1396/03/15 23:27
کد خبر: 205841

سه شوک منفی به استقلال در نقل‌وانتقالات

سه شوک منفی به استقلال در نقل‌وانتقالات
استقلال فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، اما شاید هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد فصل برای آنها اینقدر تلخ و با شکستی تاریخی و باورنکردنی به پایان برسد. به طور کلی شیوه باخت استقلال به العین طوری بود که بعید است حالا حالاها فراموش شود. به نظر می‌رسد اتفاقات این بازی روی معادلات فصل بعد استقلال هم اثر گذاشته باشد. طی همین 48ساعت گذشته اخبار و شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد استقلال برای جذب بازیکنان مورد نظرش کار سختی پیش رو دارد. در حقیقت فعلا سه شوک منفی نقل‌وانتقالاتی به استقلالی‌ها وارد شده است.

 

آسیا بی‌آسیا

اولین اتفاق بدی که برای آبی‌ها در زمینه جذب ستاره‌های جدید و یا حتی تمدید قرارداد با دو، سه بازیکن مهم مثل کاوه رضایی و امید ابراهیمی رخ داده این است که استقلال از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته و دیگر شانسی برای پیشروی در رقابتهای امسال ندارد. در واقع آبی‌ها فصل بعد دوباره باید رویای ستاره سوم را از صفر و حتی زیر صفر استارت بزنند. با توجه به نتایج بدی که سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان امسال گرفتند، خطر کسر سهمیه همچنان فوتبال ایران را تهدید می‌کند و ممکن است استقلال نیز به عنوان تیم دوم لیگ ناچار شود دوباره مسابقاتش را از حضور در بازی پلی‌آف آغاز کند.

 

جام‌جهانی، رویای غیرممکن

بلافاصله بعد از پایان مسابقات یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، کارلوس کی‌روش لیست بازیکنان تیم ملی را اعلام کرد که در فهرست اولیه برای نخستین بار در طول سال‌های اخیر هیچ بازیکنی از استقلال حضور نداشت. از قرار معلوم شیوه بازی استقلال و نوع آمادگی بازیکنان این تیم چندان برای کی‌روش خوشایند و قابل قبول نیست. آبی‌ها حالا در جشن احتمالی صعود تیم ملی به جام‌جهانی غایب خواهند بود. بنابراین روشن است که در صورت ادامه این وضع، احتمال غیبت شاگردان منصوریان در مسابقات نهایی جام‌جهانی که تابستان آینده برگزار می‌شود هم وجود خواهد داشت؛ یک پوئن منفی برای آنهایی که به تیم ملی فکر می‌کنند و از استقلال هم پیشنهاد دارند.

 

تغییرات مدیریتی و فنی

بعد از فاجعه العین، وزارت ورزش در اعمال تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال جدی‌تر شده و ظاهرا خود رضا افتخاری هم ناچار به ترک باشگاه خواهد شد. حتی گفته می‌شود با این تغییرات، جایگاه علیرضا منصوریان هم در تیم مشخص نیست و ممکن است یک مربی خارجی جای او را بگیرد. واضح است که یک مدیر و مربی با صندلی لرزان، هرگز طرف مذاکره‌های خوبی برای بازیکنان بزرگ نیستند و استقلال از این جهت هم تحت فشار است. طبعا برای بازیکنان سخت است با باشگاهی توافق کنند که ممکن است مدیر بعدی‌اش مفاد این توافق را قبول نداشته باشد و یا به اعتماد یک مربی در حال تغییر دل خوش کنند و ندانند سرمربی بعدی هم همین قدر به آنها اعتماد خواهد داشت یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ql8qj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافع آبی‌ها نگران نیمکت‌نشینی

اخراجی های استقلال و منصوریان مشخص هستند