تاریخ انتشار: 1395/05/19 23:25
کد خبر: 268764

پیروزی ورزشی‌نویسان لرستان مقابل صدا و سیمای مرکز لرستان

تیم فوتبال منتخب ورزشی‌نویسان و خبرنگاران ورزشی لرستان موفق شد برابر میزبانش صدا و سیمای مرکز لرستان به پیروزی دست یابد.
پیروزی ورزشی‌نویسان لرستان مقابل صدا و سیمای مرکز لرستان

به گزارش فرتاک ورزشی، به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید محمود صارمی، تیم‌های منتخب ورزشی‌نویسان لرستان و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان در زمین چمن مصنوعی صدا و سیما به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 3 بر یک به نفع تیم منتخب ورزشی‌نویسان و خبرنگاران ورزشی به پایان رسید.

نیمه اول این بازی 2 بر صفر به نفع ورزشی‌نویسان خاتمه یافت و دو تیم در نیمه دوم به تساوی یک بر یک رسیدند. گل‌های تیم ورزشی‌نویسان را مهران مریدی، صادق کرمی‌پور و وحید مصطفوی و گل تیم صدا و سیما را سعید حسینی به ثمر رساندند.

تیم ورزشی‌نویسان و خبرنگاران ورزشی لرستان: یعقوب دالوند، رضا جایدری، صادق کرمی‌پور، سیامک کوهگرزاده، میلاد فاضلی، وحید مصطفوی، میثم، مسعود و مهران مریدی

تیم صدا و سیمای مرکز لرستان: اعظمی وحیدی، شریف سمینی، سعید حسینی، علی سپهوند، جواد بهروج، مجتبی امیری، رامین وحیدی

در حاشیه:

* این بازی در حضور "محمد بازوند" مدیر کل صدا و سیمای مرکز و "رامین منصوری" معاونت واحد خبر و "علی‌یاور عزیزپورفرد" مدیر کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.

* شماری از پیشکسوتان فوتبال لرستان نظیر شمس‌الدین سپهوند، سعید سپهوند و بهزاد پشت‌دار از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند.

* بازیکنان دو تیم قبل از آغاز بازی با نثار شاخه‌های گل به مقام شهید صارمی ادای احترام کردند.

* به دلیل همزمانی این بازی با مراسم تجلیل از خبرنگاران که در هتل شهرداری برگزار شد، برخی از خبرنگاران ترجیح دادند به جای حضور در این رقابت ورزشی که قرار است از این پس هر سال برگزار شود، در مراسم تقدیر هتل شهرداری شرکت کردند! به همین دلیل تیم ورزشی‌نویسان و خبرنگاران ورزشی مجبور به استفاده از چند بازیکن کمکی در این بازی شد.

* دوربین و عوامل برنامه جام افلاک نیز در محل برگزاری بازی حضور یافتند و گفت‌گوهایی با پیشکسوتان و خبرنگاران انجام شد که جمعه‌شب 22 مردادماه در این برنامه پخش می‌شود./ یافته

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjmka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوکمپ نونوار شد