تاریخ انتشار: 1396/04/06 14:18
کد خبر: 200495

مربی تیم‌ ‌ملی بوکس: نباید تمرکز بوکسورها را بر هم بزنیم

استکی از برنامه ریزی‌های فدراسیون برای برگزاری اردوهای تدارکاتی خارجی خبر داد.
مربی تیم‌ ‌ملی بوکس: نباید تمرکز بوکسورها را بر هم بزنیم

به گزارش فرتاک ورزشی ،علیرضا استکی ضمن اعلام رضایت از تعطیل نشدن طولانی مدت اردوهای تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: یکی از کارهای خوبی که فدراسیون برای تیم‌ ‌ملی انجام داده است جلوگیری از تعطیل شدن اردوها به دلیل بودجه کم بود. در حال‌ حاضر اردوها به صورت معمول در حال‌ پیگیری است و دو تیم ما در رده‌های جوانان و نوجوانان به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهند شد که نشان از توجه فدراسیون به تیم‌های پایه است.

او در مورد پیگیری اردوهای تیم‌ ‌ملی، ادامه‌ داد: البته وجود برخی کمبودها و ایرادات در نحوه برگزاری اردوها را نمی‌توان انکار کرد،  ولی بهترین راه برای حل شدن این مشکلات سکوت کردن  و آرامش بخشیدن به فضای تمرینات تیم‌ ‌ملی است. بوکس طرفداران زیادی در سراسر ایران دارد و اگر مسئولان بتوانند مشکلات مالی فدراسیون بوکس را بر طرف کنند، قطعا شاهد نتایج خوبی در آینده بوکس کشور خواهیم بود.

مربی تیم‌ ‌ملی فدراسیون بوکس با اشاره به این که از ورود ملی‌پوشان سابق تیم‌ ‌ملی خبری نیست، خاطر نشان کرد: از ورود ملی‌پوشان سابق اطلاعی ندارم، اما با برنامه‌ریزی هایی که آقای حسینی دارند استفاده از بوکسورهای خوب کشور را در ادامه‌ تمرینات مد نظر داریم. بهتر است دوستان مصاحبه‌های آرام تری را انجام دهند تا آرامش تیم‌ ‌ملی در اردوها بر هم نخورد.

استکی در مورد برنامه‌های فدراسیون برای تک سهمیه بوکس ایران در مسابقات جهانی، خاطر نشان کرد: هنوز برنامه فدراسیون برای این بوکسور اعلام نشده است، اما آقای حسینی برنامه‌هایی برای این سهمیه دارند. البته برگزاری این اردوها نیز متکی بر شرایط مالی فدراسیون است که باید مسئولان دقت بیشتری به این مساله داشته باشند.

او  در ادامه‌ سخنان خود با بیان این که کلاس‌های مربیگری اوکراین در سطح بالایی برگزار شد، ادامه‌ داد: به دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری مدتی است که در تمرینات تیم‌ ‌ملی حضور ندارم ، اما دورادور می بینم که آقای خیمنز تمرینات را به خوبی پیگیری می‌کند. البته باید این را بگویم که قطعا این کلاس‌ها را ادامه‌ می‌دهم. این کلاس برای ستاره دوم من بود و زیر نظر فدراسیون جهانی (آیبا) برگزار شد که برای حضور یافتگان مفید بود.

مربی تیم‌ ‌ملی فدراسیون بوکس در پایان خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر شرایط اردوهای تیم‌ ‌ملی بهتر شده است و آشپزخانه فدراسیون هم ساخته شده است، اما بهتر است مسئولان کمیته ملی المپیک شرایط بهتری را برای خوابگاه تیم‌ ‌ملی بوکس ایجاد کنند. اگر این کانکس ها را تعبیه نمی کردیم اعضای تیم‌ ‌ملی و مربیان جای خواب نداشتند که جای تفکر دارد. امیدوارم که مسئولان به کمبودها رسیدگی کنند تا تمرینات تیم‌ ‌ملی در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zd89n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پردرآمدترین نبرد قرن شهریور برگزار می شود

 برتری احمدی صفا مقابل بوکسور میزبان
چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی؛