تاریخ انتشار: 1396/04/06 23:56
کد خبر: 200345

دردسر بزرگ برای استقلال/ غولی که از خواب بیدار شد

بهنام برزای عادت داشت بعد از گلزنی به سبک فرهاد مجیدی شادی کند و حالا ستاره پیشین استقلال به طعنه می‌گوید مشکل این بازیکن از همین نوع خوشحالی بوده! از قرار معلوم فرهاد عقیده دارد در استقلال جریان «مجیدی‌زدایی» وجود دارد.

فصل گذشته شایعات زیادی وجود داشت در مورد اینکه بختیار رحمانی بر خلاف میل باطنی‌اش مجبور شده شماره هفت را بپوشد. ابتدای لیگ شانزدهم منصوریان سعی کرد توپ را داخل زمین مجیدی بیندازد. او گفت خود فرهاد با حضور در تمرین استقلال پیراهن شماره هفت را به صاحب جدیدش تحویل می‌دهد، اما این اتفاق هرگز رخ نداد! امسال هم شماره هفت را به داریوش شجاعیان پیشنهاد کردند که او نپذیرفت. بعدتر این پیراهن به حسن بیت‌سعید تعلق گرفت که این یکی هم خالی از حاشیه نبود.

حالا مجیدی رسما از دورانی صحبت می‌کند که بهنام برزای به استقلال بازمی‌گردد و شماره هفت را می‌پوشد؛ دورانی که منطقا بدون منصوریان و گروهش از راه خواهد رسید. در 24ساعت گذشته خیلی‌ها این کامنت جنجالی را حمل بر اعلام آمادگی مجیدی برای سرمربیگری در استقلال کردند. او دوره‌های مربیگری‌اش را پشت سر می‌گذارد و با توجه به جاه‌طلبی‌های نهفته در کاراکترش اصلا چیز غریبی نیست که بخواهد کارش را از یک نیمکت بزرگ شروع کند. هر چه باشد به نظر می‌رسد امسال سایه فرهاد حسابی روی سر منصوریان سنگینی خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xanrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرامش قبل از طوفان سرمربی استقلال/ غضب منصوریان در انتظار مهدی رحمتی!