تاریخ انتشار: 1395/05/22 14:03
کد خبر: 268232

کیانوش رستمی: نیتم فقط شاد کردن دل مردم است/ رقابت نزدیکی دردسته 85 کیلوگرم وجود دارد

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن معتقد است؛ هم اکنون فقط به رقابت در دسته 85 کیلوگرم فکر می کند و نیتش تنها شاد کردن دل تمام مردم ایران و خانواده معظم شهدا است.
کیانوش رستمی: نیتم فقط شاد کردن دل مردم است/ رقابت نزدیکی دردسته 85 کیلوگرم وجود دارد

 به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ کیانوش رستمی وزنه بردار رکورد دار دسته 85 کیلوگرم دنیا، قبل از رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک 2016 ریو در خصوص شرایط خود در آخرین لحظات پیش از رفتن روی تخته المپیک گفت: تمرینات خوب و زندگی حرفه ای را در این مدت داشتم. خیلی سختی کشیدم و منتظر هستم نتیجه زحمات خود را در المپیک 2016 ریو ببینم .

رستمی در خصوص رقابت با حریفان خود در دسته 85 کیلوگرم و نبود روس ها در رقابتهای المپیک2016 ریو تاکید کرد:همیشه در دسته 85کیلوگرم رقابت نزدیک است.روس ها هم یکی از رقبای قوی در المپیک هستند ولی بود و نبود آنها هیچ فرق نمی کند چون کشورهای مثل چین، قزاقستان وازبکستان همه آنها قدرتمند هستند و دارای عناوین جهانی و الکمپیک. قطعا رکوردهای زیادی با حضور آنها نیزجابجا می شود.

وزنه بردار کرمانشاهی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در خصوص هدف و تمرکزش برای بازی های المپیک 2016 ریو خاطرنشان کرد:هم اکنون فقط به رقابت در دسته 85 کیلوگرم فکر می کنم.من به عنوان نماینده ایران در ریو هستم و نیتم فقط شاد کردن دل تمام مردم ایران و خانواده شهدا است. اگر لایق این کار باشم و بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز دربیارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezx9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شمارش معکوس برای درخشش رستمی در برزیل