تاریخ انتشار: 1396/04/20 13:08
کد خبر: 196866

برنامه ریزی فدراسیون برای توسعه کشتی کلاسیک بانوان در کشور

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: تاکنون شش دوره پیش نیاز مربیگری کشتی کلاسیک بانوان زیر نظر «گانا واسیلنکو» مدرس اوکراینی برگزار و هفت دوره دیگر نیز برگزار خواهد شد.

 

به گزارش فرتاک ورزشی ، «مریم منظمی» افزود: 51 نفر دوره های چهار روزه را با موفقیت پشت سر گذاشته و هفت کلاس دیگر نیز تا پایان مرداد برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در پایان دوره نفراتی که موفق به کسب نمره قبولی شوند در کلاس مربیگری (استاژ) کشتی کلاسیک که شهریور ماه سال جاری با حضور مدرسی از کشور ژاپن برگزار می شود، حضور یافته و افراد پذیرفته شده در این کلاس مربی درجه ملی کشتی کلاسیک بانوان خواهند شد.

منظمی خاطر نشان کرد: در راستای توسعه کشتی کلاسیک بانوان در بخش داوری نیز تاکنون دو دوره پیش نیاز در استان های البرز و یزد برگزار شده است و داوران برتر در کلاس «ادیت دوژا» داور المپیکی از کشور ایتالیا در تهران حضور یافتند. یک دوره کلاس به تازگی در خراسان رضوی برگزار شده و سه دوره دیگر نیز تا پایان مردادماه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: «گانا واسلینکو» دارنده مدال قهرمانی جهان و اروپا برای انجام آموزش در شهرهای مختلف نیز حضور می یابد و معرفی افرادی که می توانند به عنوان ورزشکار (کشتی گیر) نیز فعالیت نمایند توسط وی صورت می پذیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmoyy

آخرین اخبار