تاریخ انتشار: 1396/04/20 13:22
کد خبر: 196862

آمادگی باتجربه ترین بازیکن لیگ برای فصل جدید (عکس)

ذوبی ها امروز در مرکز ایفمارک حضور پیدا کردند و به تست پزشکی مشغول شدند، کاپیتان باتجربه سبزقباها یکی از بازیکنانی بود که در این تست ها حضور داشت.

به گزارش فرتاک ورزشی ،در میان تصاویر مربوط به تست پزشکی ذوبی ها در مرکز ایفمارک، یک تصویر بیش از بقیه به چشم می آمد، تصویری مربوط به تست تنفس مهدی رجب زاده که در لیگ هفدهم عنوان باتجربه ترین و مسن ترین بازیکن لیگ را یدک می کشد، رجب زاده 39 ساله که به غیر از ذوب آهن در تیم های مس کرمان و فجرسپاسی و الظفره و الامارات توپ زده است از سال 91 برای سومین بار به جمع ذوبی ها اضافه شد و از آن پس تاکنون برای این تیم به میدان رفت. او حالا با ثبت آمادگی خود در مرکز پزشکی به دنبال آغاز مقتدرانه لیگ بعدی است. 

 

رجب زاده در طول سال هایی که برای تیم های مختلف به میدان موفق شده نام خود را به عنوان یکی از معدود بازیکنانی که توانسته بیش از 200 گل به ثمر رسانده ثبت کند. 

 

او پس از پایان قرارداد خود در فصل گذشته، بازهم با ذوبی ها به توافق رسید تا فصل بعد را نیز در این تیم توپ بزند و به عنوان کاپیتان این تیم در میدان حضور داشته باشد. 

 

پس از خداحافظی بازیکنانی نظیر رضا عنایتی و ابراهیم صادقی، اکنون رجب زاده در مقام باتجربه ترین بازیکن لیگ برتر قرار دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ng6og

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان ذوب‌آهن در آستانه تمدید قرارداد
آمادگی بدنی خوبی دارم؛