تاریخ انتشار: 1396/04/20 14:20
کد خبر: 196839

تصمیم فوری بارسلونا برای جذب ستاره برزیلی

بارسلونا اگر قصد دارد پائولینیو، هافبک برزیلی گوانگژو را جذب کند، باید تا قبل از روز جمعه دست به اقدامی جدی بزند

به گزارش فرتاک ورزشی ،در حالی که احتمال جذب وراتی هر روز کمتر از گذشته می شود، بارسلونا در پی بررسی گزینه های دوم خود برای تقویت خط میانی است.

به همین منظور هفته گذشته بارسلونا رسما به باشگاه گوانگژو پیشنهاد جذب پائولینیو را ارائه داد. هافبک 28 ساله و ملی پوش برزیلی که روزهای خوبی را در چین پشت سر می گذارد، جدی ترین گزینه بارسا پس از وراتی است اما گوانگژو پیشنهاد اولیه و سپس ثانویه بارسا را رد کرده است.

 

 

 

 

روز گذشته مالک باشگاه چینی نیز صراحتا اعلام کرد که تنها در ماه ژانویه حاضر به مذاکره با بارسا خواهند شد چرا که فوتبال چین در نیم فصل خود قرار دارد و گوانگژو روی پائولینیو حساب ویژه ای باز کرده است.

از سوی دیگر روز جمعه، فصل نقل و انتقالات فوتبال چین به اتمام می رسد و اگر پائولینیو تا آن روز جذب نشود، تقریبا جدایی اش منتفی خواهد شد.

 

موندودپورتیوو، رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز گزارش داد که مدیران بارسا در پی اتخاذ تصمیمی فوری در مورد پائولینیو هستند. آنها که ابتدا قصد داشتند در مورد این ستاره برزیلی صبر پیشه کرده تا ابتدا تکلیف وراتی مشخص شود، حال ممکن است با ارائه پیشنهادی 30 میلیون یورویی، اقدام به حرکتی جدی برای جذب پائولینیو بزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oj7ev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چینی‌ها هم به بارسلونا نه گفتند / انتقال پائولینیو به کاتالونیا منتفی است