تاریخ انتشار: 1396/04/20 14:40
کد خبر: 196833

عملیات بازگشت به تیم ملی از اروپا کاوه رضایی در شارلروا قد می‌کشد

بعد از یک فصل درخشان با استقلال در لیگ برتر و آسیا راهی اروپا شد تا در چالشی هیجان انگیز شانس رسیدن به جام جهانی 2018 را برای خود زنده نگه دارد.

به گزارش فرتاک ورزشی ،کاوه رضایی برترین گلزن و گلساز فصل گذشته استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با اتمام قرارداد با این باشگاه در تصمیمی غیر منتظره راه اروپا را در پیش گرفت و با امضای قراردادی دو ساله به شارلوا پیوست تا نامش در بین بازیکنان ایرانی این باشگاه سرشناس به ثبت برسد و از آن مهم تر در سال منتهی به جام جهانی تعداد لژیونرهای اروپایی را بیشتر کند.

 

یکی از شاه ماهی های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در یکی دو سال گذشته فصل قبل با وجود تمام درخششی که با پیراهن استقلال داشت نتوانست نظر مساعد کارلوس کی روش را برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی به دست بیاورد از همین رو وقتی دید تلاش هایی که در تیم پرطرفدار پایتخت دارد به چشم مربی پرتغالی نمی آید راه اروپا را در پیش گرفت و با قراردادی دو ساله پیراهن شارلوا را برتن کرد به این امید که بتواند از حضور در این تیم و ژوپیرلیگ به عنوان سکوی پرتاب به روسیه 2018 بهره ببرد.

 

 

کاوه با گذشت نزدیک به یک ماه از پیوستن به باشگاه بلژیکی این روزها یکی از باانگیزه ترین و آماده ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم محسوب می شود. مهاجم ایرانی با پوشیدن پیراهن شماره 21 شارلوا امید اول سرمربی تیم برای درخشش در فصل پیش رو لقب گرفته تا جایی که رسانه های بلژیکی نیز از این بازیکن به عنوان بزرگ ترین خرید تابستانی باشگاه قدیمی بلژیک و مالک ایرانی آن نام بردند تا نگاه ها بیشتر به سمت کاوه رضایی معطوف شود.

 

 

شارلوا آخرین مرحله از تمرینات پیش فصل خود را با برپایی اردوی 10 روز در کمپی مدرن در شهر آیندهوون هلند پیگیری کرد جایی که دو بازی تدارکاتی با تیم هایی از یونان و بوخوم آلمان در دستور کار این تیم قرار گرفت که در هر دو بازی کاوه رضایی به عنوان انتخاب اول کادر فنی در پیشانی خط حمله شارلوا به میدان رفت و با درخشش خود تاثیر فراوانی در دو برد بلژیکی ها داشت به خصوص در بازی با بوخوم آلمان که گل اول شارلوا در برتری 2-1 را مهاجم ایرانی ساخته و پرداخته کرد تا با همکاری مثلث تهاجمی به تور دروازه آلمان ها بچسبد.

 

 

درخشش و انگیزه بالای کاوه در همین مدت کوتاه از حضور در اردوی شارلوا به حدی زیاد بود که مهدی بیات مالک ایرانی باشگاه به تعریف و تمجید از ستاره سابق استقلال پرداخت و مدعی شد شک ندارد که با ادامه این روند کاوه رضایی به عنوان نماینده شارلوا طعم حضور در جام جهانی 2018 روسیه با پیراهن تیم ملی ایران را خواهد چشید. اتفاقی که می تواند سود سرشاری نیز نصیب این باشگاه کند تا هزینه های خرید این بازیکن برای دو فصل جبران شود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g795z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترک عادت پرسپولیس و استقلال برای اولین بار!