تاریخ انتشار: 1396/04/20 15:02
کد خبر: 196824

طاهری: حق پخش تلویزیونی، حق ماست

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره نشست دو ساعته خود با رئیس فدراسیون همراه با مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌ها در گردش امور مالی خود با مشکل مواجه هستند.

به گزارش فرتاک ورزشی ،علی‌اکبر طاهری درباره نشستی که با مهدی تاج داشت، گفت: فوتبال نیازمند این است که قدرت داشته باشد و با تمام قوا به برنامه‌های خود برسد. در این چند سال متأسفانه این موضوع کم رنگ شده و حق و حقوقی که می‌توانستیم از حق پخش تلویزیونی دریافت کنیم تا گردش مالی باشگاه‌ها با مشکل مواجه نشود، در اختیار نداشتیم.

طاهری: حق پخش تلویزیونی، حق ماست

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال از یک طرف و باشگاه‌ها از طرف دیگر باید به حق خود از لحاظ حق پخش تلویزیونی برسند چرا که هر کدام از آنها با توجه به برنامه‌های تدارکاتی و توسعه‌ای که در زمینه باشگاه‌ها (برای باشگاه‌ها) و تیم‌های ملی و بسیار از مسائل دیگر (در بخش فدراسیون) فعالیت‌های خود را انجام و هزینه‌های مختلفی را پرداخت می‌کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: اگر به موضوع حق پخش تلویزیونی توجه نشود، بدون شک فوتبال کشور آسیب می‌خورد و این در حالی است که حق پخش تلویزیونی در سایر کشورهای دنیا به میزان 60 تا 70 درصد پرداخت می‌شود و این امر متأسفانه تاکنون برای ما رخ نداده است. بر همین اساس از چند وقت گذشته سر فصل موضوعات در حوزه فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها، وزارت ورزش و جوانان و صدا و سیما بحث حق پخش تلویزیونی بوده است.

طاهری افزود: خوشبختانه جلسات خوبی با صدا و سیما برگزار شده و به نتایجی هم رسیده‌ایم. اگر در روزهای آینده نتایج قطعی نشود، مطمئناً پخش مسابقات تلویزیونی با مشکل روبه‌رو خواهد شد. حق ما، حق پخش تلویزیونی است و نباید از این امر بگذریم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vz6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم/ باخت استقلال، وظیفه پرسپولیس را چند برابر کرد