تاریخ انتشار: 1396/04/20 15:15
کد خبر: 196819

سردرگمی عجیب بارسلونا در فروش بازیکنان مازاد!

سرنوشت 5 بازیکن بارسلونا هنوز مشخص نیست در حالی که از پنجشنبه رسما تمرینات پیش فصل استارت خواهد خورد.

به گزارش فرتاک ورزشی ، روز گذشته اما ارنستو والورده رسما در کمپ بارسلونا مستقر شد تا کارش به عنوان سمربی جدید آبی اناری ها را شروع کند.

والرده بی شک انتظار داشت تا تکلیف لیست ورودی و خروجی های تیمش روشن تر از شرایط کنونی باشد.

 

 

 

 

فعلا تنها دلوفئو به بارسا اضافه شده که البته هنوز مشخص نیست در این تیم ماندگار خواهد شد یا خیر و از سوی دیگر ژرمی متیو و ژودی ماسیپ نیز از بارسا جدا شده اند. در این بین تکلیف آردا توران که از دو ماه پیش بسیاری منتظر جدایی اش بودند و نیز بازیکنان قرضی که به تیم بازگشته اند یعنی فرمالن، داگلاس، منیر الحدادی و سرجی سامپر مشخص نیست.

 

فرمالن سال 2014 با رقم 19 میلیون یورو از آرسنال به خدمت گرفته شد و تاکنون فقط 12 بازی برای بارسا انجام داده است. او یک حضور قرضی ناموفق در رم داشت و حال به بارسا بازگشته است.

داگلاس پریرا نیز با رقم 5.5 میلیون یورو سال 2014 به بارسا پیوست اما بسیار ناامید کننده ظاهر شده است. او سال گذشته در خیخون به صورت قرضی بازی کرد و با این تیم به دسته دوم سقوط کرد.

 

سرجی سامپر که محصول آکادمی بارسلونا است نیز فصل گذشته در گرانادا به صورت قرضی بازی کرد و همراه این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد.

وضعیت منیر الحدادی هم نامشخص است. او سال گذشته را در والنسیا به صورت قرضی بازی کرد و والنسیایی ها حاضر نشدند با او قرارداد قطعی منعقد کند؛ در حالی که تنها 12 میلیون یورو برای جذب دائمی او باید پرداخت می کردند و به این ترتیب منیر هم به بارسلونا بازگشته تا تکلیفش برای فصل بعد را مشخص کند.

 

آردا توران اما شرایطی عجیب دارد. دو ماه پیش حتی گفته می شد او کمد وسایلش را خالی کرده و به هم تیمی هایش گفته است که قطعا از بارسا جدا خواهد شد اما هفته گذشته مدیر برنامه های این ستاره ترکیه ای اعلام کرد که او در بارسا ماندنی خواهد بود.

در باشگاه اما به دنبال راهی برای فروش آردا هستند؛ بازیکنی که جذبش در سال 2015 نزدیک به 40 میلیون یورو برای بلوگرانا هزینه در پی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8dwp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلهای برتر انفرادی آکادمی بارسلونا در فصل 2017-2016 + فیلم