تاریخ انتشار: 1395/05/29 12:22
کد خبر: 266889

پرداخت پاداش طلایی‌ها به کیمیا علیزاده و بهداد سلیمی

یکی از حامیان مدال‌آوران المپیک ریو، به عضو سنگین‌وزن تیم ملی وزنه‌برداری و دختر تکواندوکار کشورمان هم که موفق به کسب مدال برنز شد، پاداش طلایی‌ها را اهدا خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرشید گل‌زاده کرمانی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اعلام کرد، پس از ناداوری در رقابت بهداد سلیمی و برای قدردانی از تلاش‌های این قهرمان فوق‌سنگین وزنه‌برداری به سلیمی نیز پاداش طلایی‌ها اهدا می‌شود. گل‌زاده گفت: برای قهرمانی گرفتن مدال و جام لازم است، اما تاریخ نشان داده که قهرمانان واقعی در دل مردم جا می‌گیرند. وی با تقدیر از زحمات بهداد سلیمی برای رقابت در المپیک گفت: من و همکارانم در رفاه مثل تمام مردم ایران بهداد سلیمی را قهرمان می‌دانیم و پاداش رفاه برای مدال‌آوران المپیک را به او نیز تقدیم می‌کنیم. رفاه کارت 50 میلیونی به همراه سهمیه استخدام، پاداش رفاه به مدال‌آوران طلایی المپیک است. همین پاداش‌ها به کیمیا علیزاده نیز تعلق می‌گیرد. طی تفاهم‌نامه‌ای که رفاه با کمیته ملی المپیک امضا کرده است مقرر شد با هدف حمایت از ورزش زنان، به بانوانی که هر مدالی را کسب کنند معادل جوایز مدال‌آوران طلایی پرداخت شود.
پرداخت پاداش طلایی‌ها به کیمیا علیزاده و بهداد سلیمی

به گزارش فرتاک ورزشی، فرشید گل‌زاده کرمانی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اعلام کرد، پس از ناداوری در رقابت بهداد سلیمی و برای قدردانی از تلاش‌های این قهرمان فوق‌سنگین وزنه‌برداری به سلیمی نیز پاداش طلایی‌ها اهدا می‌شود.

گل‌زاده گفت: برای قهرمانی گرفتن مدال و جام لازم است، اما تاریخ نشان داده که قهرمانان واقعی در دل مردم جا می‌گیرند.

وی با تقدیر از زحمات بهداد سلیمی برای رقابت در المپیک گفت: من و همکارانم در رفاه مثل تمام مردم ایران بهداد سلیمی را قهرمان می‌دانیم و پاداش رفاه برای مدال‌آوران المپیک را به او نیز تقدیم می‌کنیم.

رفاه کارت 50 میلیونی به همراه سهمیه استخدام، پاداش رفاه به مدال‌آوران طلایی المپیک است.

همین پاداش‌ها به کیمیا علیزاده نیز تعلق می‌گیرد. طی تفاهم‌نامه‌ای که رفاه با کمیته ملی المپیک امضا کرده است مقرر شد با هدف حمایت از ورزش زنان، به بانوانی که هر مدالی را کسب کنند معادل جوایز مدال‌آوران طلایی پرداخت شود.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkwqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیزاده: هر چه در توان داشتم گذاشتم/ حرفی برای گفتن ندارم