تاریخ انتشار: 1395/05/29 16:06
کد خبر: 266844

پوگبا: از فرگوسن هیچ کینه‌ای ندارم/ چون فرصت بازی نداشتم، رفتم

هافبک تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید از سرمربی پیشین شیاطین سرخ به‌خاطر اینکه به او اعتماد نکرد و وی را در اولدترافورد نگه نداشت، ناراحت نیست.
پوگبا: از فرگوسن هیچ کینه‌ای ندارم/ چون فرصت بازی نداشتم، رفتم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، با اینکه سرالکس فرگوسن چهار سال پیش نام پل پوگبا را در فهرست بازیکنان مازاد منچستریونایتد قرارداد تا او به‌عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس ملحق شود، این بازیکن فرانسوی که تابستان امسال دوباره به اولدترافورد برگشته است، می‌گوید از فرگی هیچ کینه‌ای به دل ندارد.

پوگبای 23 ساله که دو هفته پیش با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو و به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ، از یوونتوس به منچستریونایتد برگشت، در مصاحبه‌اش با تیری آنری، مجری شبکه اسکای اسپورت درباره احساسی که نسبت به سرالکس فرگوسن دارد، اظهار داشت: من بیشترین احترام را برای بزرگ‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال قائلم. من هرگز با او مشکلی نداشته‌ام و ندارم. تنها مشکلی که شاید من در آن دوران داشتم این بود که می‌خواستم بازی کنم. شاید به‌نظر او آن زمان برای بازی کردن من بسیار زود بود. به نظر اما خیلی هم دیر بود و من کاملاً آماده بازی کردن بودم. من از فرگوسن هم چیزهای زیادی آموختم. من همیشه به او احترام خواهم گذاشت و امیدوارم که او را یک بار دیگر ببینم.

پوگبا ادامه داد: راستش را بخواهید من همیشه عاشق منچستریونایتد بوده‌ام و دلیل رفتنم از این تیم هم فقط به‌خاطر این بود که می‌خواستم بازی کنم و می‌خواستم به دنیا و به منچستریونایتد نشان دهم که آماده بازی کردن هستم و برای این کار انگیزه دارم. این بازگشت نشان می‌دهد که اگرچه من من‌یونایتد را ترک کردم، اما همیشه قلبم اینجا بوده است.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ درباره هم‌تیمی شدنش با زلاتان ابراهیموویچ هم تأکید کرد: بازی در کنار بازیکنان بزرگ همیشه خوب است. من در یوونتوس خوش‌شانس بودم که توانستم در کنار بازیکنانی بزرگ بازی کنم. بازیکنانی مانند ابراهیموویچ، درصدد محقق کردن اهداف بزرگ هستند. ما باید در تیم‌مان بازیکنان بزرگ داشته باشیم. ابراهیموویچ عاشق شوخی است. هر بار که او را می‌بینم، چیزی درباره کفش‌هایش و درباره موهایم می‌گوید. طرز حرف زدنش و  آن «من زلاتان هستم» گفتن‌هایش هم که جای خود دارد. طرز حرف زدن او هم بامزه است. زلاتان پسر خوبی است.

پوگبا در پایان اعتراف کرد یکی از اهدافی که دنبال می‌کند، بردن توپ طلا و پایان دادن به رد و بدل شدن این جایزه در دستان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است. او عنوان کرد: بردن توپ طلا رؤیای من و یکی از اهدافی است که دنبال می‌کنم. من همیشه رؤیای بردن توپ طلا را داشته‌ام. من ترجیح می‌دهم که چیزهای دیوانه‌وار بگویم و رؤیاهای دیوانه‌وار داشته باشم تا اینکه به چیزهای کوچک فکر کنم. شاید این اتفاق رخ دهد، شاید هم نه، اما من تلاشم را برای بردنش انجام می‌دهم.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqj85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد یووه برای خرید متویدی، PSG‌را راضی نکرد