تاریخ انتشار: 1395/07/20 12:52
باید در مورد ساعت بازی‌ها اعتراض کرد
کد خبر: 256364

شاهین‌طبع: بازیکنان من هر وقت خواسته‌اند، برنده میدان را ترک کرده‌اند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: ما بازیکنان خوبی داریم و مهم این است فعل خواستن را آنها خوب اجرا می‌کنند، بازیکنان من هر وقت خواسته‌اند، برنده میدان را ترک کرده‌اند.

شاهین‌طبع: بازیکنان من هر وقت خواسته‌اند، برنده میدان را ترک کرده‌اند

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بعد از برد 89 بر 46 مقابل الریان قطر در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ملی پوشان تیم خیلی خسته هستند ولی نیمکت نشینان تیم به آنها کمک می‌کند و در واقع جور آنها را می‌کشند.

او ادامه داد: نداشتن بازی‌های تدارکاتی و دیر ملحق شدن اعضای تیم باعث شد تا بازیکنان کمی در هماهنگی مشکل داشته باشند ولی وقتی تمرکز ما خوب باشد می‌توانیم خوب کار کنیم. مهم این است تمام حواس‌مان این باشد که کارهای فنی را به درستی در زمین پیاده کنیم و مهم این است مشق‌مان را خوب در زمین پیاده کنیم.

شاهین‌طبع گفت: ما مربیان خوبی در ایران داریم و حاصل کار مربیان است که بازیکنان در باشگاه‌ها در تیم‌های‌شان خوب کار می‌کنند. تیم ما هم سعی می‌کند کارهای فنی خود را به درستی انجام دهد. مشکل بسکتبال ایران بازی است به خصوص بازی بیرون از ایران که امیدوارم این مسائل به خوبی حل شود.

مربی تیم ملی بسکتبال در مورد بازی بعدی مقابل الریاشی لبنان تصریح کرد: بازی مقابل الریاضی برای ما بسیار مهم است و امیدوارم تیم بتواند فردا هم تمرکز لازم را همانند امروز داشته باشند. بازی فردای ما مشکل است و شانه به شانه پیش خواهد رفت. محک خوبی است برای اینکه ببینیم می‌توانیم کار گروهی خود را فردا هم در زمین پیاده کنیم یا خیر. در هر حال سرگروهی برای ما بسیار مهم است و شرایط را برای مراحل بعد بهتر می‌کند.

وی در مورد تیم‌های حاضر در تورنمنت چین گفت: تیم‌های خوب و بازیکنان خارجی سطح بالا در مسابقات حضور دارند که کمتر در منطقه دیده شده‌اند.خارجی‌های قطر و امارات در لیگ‌های اروپایی و NBA بازی کرده‌اند اما باید بدانید که ما هم بازیکنان خوبی داریم و مهم این است فعل خواستن را آنها خوب اجرا می‌کنند. بازیکنان من هر وقت خواسته‌اند، برنده میدان را ترک کرده‌اند.

شاهین‌طبع در مورد اینکه چهارمین بازی تیمش است ساعت 13:30 برگزار می‌شود، گفت: تیم‌های الریاضی و چین بهترین ساعات بازی را دارند. به چینی‌ها به خاطر میزبانی نمی‌توان ایراد زیاد گرفت اما لبنانی‌ها نیز به خاطر حق پخش تلویزیونی، بازی‌ها را در بهترین زمان برگزار می‌کنند و در این بین بقیه تیم‌ها متضرر شده اند. در روزهایی که ساعت 13 بازی داریم، تیم نمی‌تواند صبح تمرین کند و عملاً کار تمرینی و مرور تاکتیک‌ها را در زمان تمرین از دست می دهیم در حالی که بقیه تمرین و استراحت بیشتری می‌کنند. باید در این بخش اعتراض کرد و صحبتی با مسئولان ذیربط انجام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzn5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تذکر جدی مسئولان بسکتبال آسیا به تیم پتروشیمی/نماینده ایران جریمه شد!