تاریخ انتشار: 1395/04/29 13:51
کد خبر: 273109

بسکتبالیست های نوجوان ایرانی امیدوار به کسب نتیجه

بسکتبالیست های نوجوان در مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا که در تهران برگزار می شود، امیدوارند به نتایح بهتری دست پیدا کنند
بسکتبالیست های نوجوان ایرانی امیدوار به کسب نتیجه

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت: تیم نوجوانان ایران در سال 2013 میزبان مسابقات قهرمانی آسیا بود که در نهایت تنها در 4 بازی از 9 مسابقه خود پیروز شد. آنها به سختی به یک چهارم نهایی رسیدند ولی با نتیجه 79 بر 52 مغلوب فیلیپین شدند. تیم ایران در نهایت به جایگاه ششمی آسیا قناعت کرد.

محمدرضا نوری، سرمربی تیم بسکتبال زیر 18 سال ایران، با بازیکنان کارآمدی مثل امیرحسین آذری با 192 سانتیمتر قد و امیرحسین خندان‌پور، سنتر 203 سانتیمتری خود پا به مسابقات قهرمانی آسیا می‌گذارد. آذری سابقه بازی در مسابقات زیر 16 سال آسیا و مسابقات زیر 19 سال جهان در یونان را دارد و پیش‌بینی می‌شود یکی از ارکان تیم ایران در مسابقات تهران باشد.

خندان‌پور در کنار بازیکنانی مثل مصطفی رضایی، آرمین کمالوند و امیرحسین رضایی‌فر نیز از مهره‌های قابل اتکای نوری هستند.

تیم ایران در مرحله نخست مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا با تیم‌های اندونزی، ژاپن، قزاقستان، لبنان و کره جنوبی هم گروه است. در گروه A هم تیم‌های چین (مدافع عنوان قهرمانی)، فیلیپین، چین تایپه، هند، عراق و تایلند قرار دارند. لبنان و قزاقستان، نخستین حریفان ایران در تهران هستند.

3 تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان در قاهره را به دست می‌آورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6emx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی تکواندو کاران برتر مسابقات آزاد کشوری/ انتخابی تیم ملی