تاریخ انتشار: 1395/04/30 13:42
هندبال قهرمانی جوانان آسیا - اردن
کد خبر: 272971

جوانان هندبالیست در اندیشه جهانی شدن/ اردن اولین حریف ایران

تیم ملی جوانان برای شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی شب گذشته راهی اردن شد.
 جوانان هندبالیست در اندیشه جهانی شدن/ اردن اولین حریف ایران

 تیم ملی جوانان کشورمان جهت حضور در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2017 مصر شب گذشته راهی اردن شد.

پانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی از اول تا یازدهم مردادماه برگزار و تیم ایران در گروه اول با تیم‌های ازبکستان و اردن هم گروه است.

برنامه مرحله نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

جمعه، اول مرداد

ایران- اردن، ساعت 16:30

یکشنبه، سوم مرداد

ایران- ازبکستان، ساعت 10:30

 

سینا عبدالرشیدی، دانیال الهی، امین یوسف نژاد، علی کوهزاد، حمیدرضا تاجیک، علی هرتمنی، ساسان صادقی، وحید مسعودی مرغ‌ملکی، محمد ایوبی، سید ابوالفضل افضل نیا، امیدرضا رباط سرپوشی، آرش نوروزی نژاد قره لو، فرهاد عسکری، علیرضا رعیتی، محمد امین فرهادی شجاع، حمید رجائی، علی شایسته و علی صادقانی به عنوان بازیکن و کیوان صادقی، ابوالقاسم شعبانپور، سیف اله حیدرپور، رسول کشانی، دانیال امینایی و رضا سرسنگی به عنوان کادر فنی به پانزدهمین دوره مسابقات آسیایی اعزام شدند.

گرو‌ه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A: ایران - ازبکستان - اردن

گروه B: ژاپن - عربستان - فلسطین

گروه C: کره جنوبی - بحرین - هندوستان

گروه D: قطر - عراق- چین ( تیم امارات از این گروه انصراف داده است )

تیم ملی جوانان کشورمان در 14 دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا تجربه حضور در 10 دوره این مسابقات را دارد. جوانان کشورمان در مسابقات سال 2008 در اردن با قبول شکست 31 بر 30 برابر کویت به مقام دوم دست یافتند و جواز حضور در مسابقات جهانی 2009 مصر را کسب کردند و در این رقابت‌ها  در رده هفدهم جهان ایستادند.

همچنین کسب عنوان سومی تیم نوجوانان ایران در مسابقات سال 2010 در تهران باعث شد تا ایران برای دومین بار در مسابقات جهانی سال 2011 یونان حاضر شوند و در رده دوازدهم قرار بگیرند.

ملی‌پوشان کشورمان که در قابل یک تیم باشگاهی در لیگ برتر هندبال کسب تجربه کردند پس از پشت سر گذاشتن 18 مرحله اردوی داخلی و خارجی در حالی راهی این رقابت‌ها شدند که در اندیشه کسب سومین جواز حضور در مسابقات جهانی هستند.

منبع : تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6wl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برترین‌های لیگ برتر هندبال زنان و مردان معرفی شدند