تاریخ انتشار: 1395/04/30 15:03
کد خبر: 272949

دیدار دوستانه والیبالیست ها با برزیل

سفر طولانی ملی پوشان والیبال در راه ریو توقفی 13 ساعته در فرانکفورت را به همراه خواهد داشت که مسولان تیم ملی یک جلسه تمرین را در این شهر در نظر گرفته اند
دیدار دوستانه والیبالیست ها با برزیل

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، برنامه تیم ملی والیبال ایران برای سفر به ریو اعلام شد و والیبالیست ها دو روز زود تر از تاریخ مقرر برای تجربه اولین تجربه المپیکی راهی شهر رویاها می شوند. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی درباره آخرین برنامه تیم ملی برای المپیک می گوید:« تیم ملی والیبال ایران با 12 بازیکن و 8 نفر کادر فنی بامداد سه شنبه پنجم مردادماه تهران را به مقصد فرانکفورت آلمان ترک می کند. ملی پوشان 13 ساعت در فرانکفورت توقف دارند و برای این مدت هتل جهت استراحت بازیکنان رزرو شده است و به دنبال گرفتن سالن هستیم تا تیم ملی والیبال ایران یک نوبت تمرین در این شهر داشته باشد.»

 

والیبالیست ها ششم مردارد به ریو خواهند رسید:« ملی پوشان والیبال ایران ساعت پنج بامداد چهارشنبه ششم مردادماه به وقت محلی به فرودگاه ریودوژانیرو برزیل می رسند و پس از خروج از فرودگاه در کمپ تیم های ملی والیبال برزیل اسکان خواهند یافت. تیم ملی والیبال ایران روزهای نهم و دهم مردادماه دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم برزیل برگزار خواهد کرد و یازدهم مردادماه نیز در دهکده ورزشکاران بازی های المپیک اسکان خواهد یافت.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36g7ny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمیته بین المللی المپیک به دنبال گزینه قانونی برای حذف روسیه از المپیک ریو