تاریخ انتشار: 1395/05/03 15:53
پیام تبریک؛
کد خبر: 272170

پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان به مناسبت قهرمانی تیم بسکتبال دانشجویان ایران

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان با ارسال پیامی، موفقیت تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور در مسابقات بسکتبال 3*3 دانشجویان آسیا را تبریک گفت.
پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان به مناسبت قهرمانی تیم بسکتبال دانشجویان ایران
به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان با ارسال پیامی، موفقیت تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور در مسابقات بسکتبال 3*3 دانشجویان آسیا را تبریک گفت.

در پیام دکتر صدیقی آمده است:

خداوند بزرگ را شاکریم که به لطف الهی و تمسک ورزشکاران به ائمه اطهار (س) بار دیگر دانشجویان فرهیخته ورزشکار ایران اسلامی افتخاری دیگر را به کارنامه درخشان ورزش دانشجویی افزودند. موفقیت ارزشمند تیم بسکتبال 3 در 3 دانشجویان دانشگاه پیام نور وکسب عنوان ارزشمند قهرمانی و احراز جواز حضور در لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان در دومین دوره مسابقات بسکتبال دانشجویان آسیا را صمیمانه به جامعه دانشگاهی و ورزشی تبریک عرض می نماییم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند ایران را از خداوند منان خواستارم.

دومین دوره رقابتهای قهرمانی بسکتبال 3*3 دانشجویان آسیا از 29 تیر لغایت 2 مرداد با حضور 13 تیم در دوبخش پسران و دختران در ماکائو برگزار شد و تیم دانشجویان کشورمان ضمن کسب مقام قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابتهای جهانی دانشجویان که آذر ماه سال جاری در کشور چین برگزار می شود را به دست آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5r7m

آخرین اخبار