تاریخ انتشار: 1395/05/07 11:35
کد خبر: 271452

20 بازیکن به تیم ملی والیبال «ب» دعوت شدند

سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران 20 بازیکن را به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد
20 بازیکن به تیم ملی والیبال «ب» دعوت شدند

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال «ب» ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می‌کند. مرحله جدید تمرینات آماده‌سازی این تیم از روز یکشنبه دهم مردادماه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به قطر (20 مردادماه) ادامه خواهد داشت.

 

ناصر شهنازی، سرمربی تیم ملی «ب» ایران 20 بازیکن را به این مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم دعوت کرد که بازیکنان باید ساعت 10 روز یکشنبه دهم مردادماه در تمرین حضور یابند.

 

علیرضا بهبودی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امین علوی، امین اسمعیل‌نژاد، رضا قرا، محمد فلاح، مسعود غلامی، سامان فائزی، علی شفیعی، رحمان داودی، سلیم چپرلی، محمدجواد معنوی‌نژاد، امیرعلی فتحعلی، قاسم کارخانه، بابک امیری، ادریس دانشفر، مصطفی حیدری، محمدرضا موذن و ناصر رحیمی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی «ب» والیبال هستند.

 

ناصر شهنازی به‌عنوان سرمربی، عظیم جزیده، محمد عمده غیاثی و جواد مهرگان (مربیان)، علی تاج‌الدینی (آنالیزور)، سیدمهدی هاشمی (بدنساز)، منوچهر جواهری (فیزیوتراپ) و سیدامید هاشمی به‌عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال «ب» را در این اردو همراهی می‌کنند.

 

پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از یکم تا هفتم مهرماه (22 تا 28 سپتامبر) به میزبانی شهر ناخوم پاتوم تایلند برگزار می‌شود. هشت تیم برتر آسیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که مسابقات دور مقدماتی در دو گروه پیگیری خواهد شد. تیم‌های تایلند (میزبان)، چین، قطر و کره جنوبی در گروه نخست با یکدیگر مسابقه می‌دهند و تیم‌های ژاپن، ایران، استرالیا و چین تایپه نیز در گروه دوم به مصاف هم خواهند رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l56x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی والیبال امشب راهی برزیل می شود