تاریخ انتشار: 1395/05/13 11:40
کد خبر: 270270

جیمز: انگیزه و محرک من برای بسکتبال، یک روح است که آن را تعقیب می‌کنم

فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند گفت: انگیزه و محرک من برای بسکتبال، یک روح است که آن را تعقیب می‌کنم، روحی که روزی در تیم شیکاگو بازی می‌کرد.
جیمز: انگیزه و محرک من برای بسکتبال، یک روح است که آن را تعقیب می‌کنم

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی،‌ مایکل جردن در دنیای ورزش به عنوان بهترین بسکتبالیست تاریخ شناخته می‌شود. او با تیم شیکاگو بولز، 6 بار قهرمان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا شد.

لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز، چند هفته بعد از قهرمانی در NBA روی جلد یکی از مجلات معتبر آمریکایی رفت. او که به خاطر علاقه به جردن، پیراهن شماره 23 می‌پوشد، همیشه احترام خاصی برای این اسطوره قائل بوده است.

جیمز در مصاحبه خود گفته است: انگیزه و محرک من برای بسکتبال، یک روح است که آن را تعقیب می‌کنم، روحی که روزی در تیم شیکاگو بازی می‌کرد.

لبران جیمر همیشه آرزو داشته که روزی به سطح مایکل جردن برسد: دوران بازی من با مایکل جردن، کاملاً متفاوت است. مسیر ورزش من و مایکل تفاوت زیادی با هم دارد. کاری که او انجام داد، باورنکردنی است و من به دقت و آشکارا آن را دیدم. من در خیلی از لحظات زندگی به دنبال مایکل گشته‌ام.

جیمز می‌گوید: برای من خیلی جالب است که خودم را در بین بزرگان بسکتبال آمریکا در نظر بگیرم ولی اگر روزی خودم را در جایگاه بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ NBA ببینم، تصوری شگفت انگیز است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5dza

آخرین اخبار