تاریخ انتشار: 1395/05/16 17:00
کد خبر: 269567

موسوی پشیمان است و تا صبح نخوابید

سرپرست تیم ملی والیبال گفت:موضوع غیبت سه والیبالیست شاخص تیم ایران در مراسم رژه کاروان ورزشی ایران ارتباطی به بحث تهیه نشدن لباس کاروان برای او نداشته است
موسوی پشیمان است و تا صبح نخوابید

به گزارش سرویس المپیک ریو فرتاک ورزشی، امیر خوش‌خبر در واکنش به انتقادهای گسترده به غیبت سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی در مراسم رژه کاروان ایران در المپیک در اعتراض به آماده نشدن لباس برای سرپرست تیم ملی والیبال گفت: ربط دادن غیبت این سه والیبالیست در مراسم رژه به موضوع لباس کاروان یک اشتباه محض بود. موسوی به علت بازتاب بد این موضوع در شبکه‌های اجتماعی ناراحت و پشیمان است و نتوانست تا صبح بخوابد.

 سرپرست تیم ملی والیبال افزود: مطرح شدن چنین موضوعاتی در این شرایط برای تیم والیبال و کاروان ورزشی ایران مانند سم خطرناک است. حضور در مراسم رژه الزامی نیست همانطور که تعدادی از دوچرخه‌سواران یا نیما عالمیان یا روزبهانی هم شرکت نکردند تا برای مسابقه خود خسته نشوند اما اینکه با نوشتن مطالب غیرواقع در شبکه‌های اجتماعی بخواهیم موضوع شرکت نکردن سه والیبالیست را به بحث لباس ارتباط دهیم اشتباه بزرگی است.این درست است که لباس رژه‌ای که به من دادند اندازه‌ام نبود و نتوانستم آن را بپوشم اما این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای شرکت نکردن در مراسم رژه باشد و با این کار مردم ناراحت شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpnbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والیبال ایران به سکوی المپیک هم می تواند برسد