تاریخ انتشار: 1396/03/15 21:29
کد خبر: 205864

آخرین وضعیت سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور

سرپرست تیم ملی والیبال ایران آخرین وضعیت دو بازیکن این تیم را تشریح کرد.
آخرین وضعیت سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور

 امیر خوش خبر درباره آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه امشب به تهران می رسند و فردا (سه شنبه) استراحت خواهند داشت تا از روز چهارشنبه تمرینات خود را در تهران زیر نظر کادر فنی از سر بگیرند.

وی درباره شرایط سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور گفت: در کشور ایتالیا چهار بازیکن تیم ایران دچار مشکلات گوارشی شدند که شرایط سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال وخیم تر از سه بازیکن دیگر بود و به همین دلیل در مسابقه برابر لهستان حضور نداشت.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ظاهرا مشکل این بازیکن برطرف شده اما باید ریکاوری شود و به همین دلیل تحت درمان کامل قرار دارد تا آماده بازی های تهران شود.

وی درباره میرزاجانپور نیز گفت: مجتبی شب سختی پست سر گذاشت و به دلیل برخورد دست سامان فائزی با چشمش در بیمارستان بستری شد. چشم چپ این بازیکن تحت عمل جراحی کوچکی قرار گرفت و باید یک هفته تا ۱۰ روز استراحت داشته باشد.

خوش خبر با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال ایران از روز چهارشنبه تمرینات خود را در تهران آغاز می کند، گفت: فرصت زیادی تا شروع مسابقات هفته دوم نداریم و باید تلاش کنیم که بازیکنان در تمرینات نشاط و شادابی خود را حفظ کنند تا انشاالله با حمایت هواداران بازی های خوبی در هفته دوم لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: تیم ملی والیبال ایران برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی نیاز به برد در مسابقات تهران دارد و کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

هفته دوم لیگ جهانی والیبال از روز جمعه ۱۹ خردادماه به میزبانی سه کشور ایران، بلغارستان و فرانسه آغاز می شود.

تیم های ملی والیبال ایران، بلژیک، آرژانتین و صربستان در گروه D و در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pk7po

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


12 والیبالیست المپیکی ایران معرفی شدند/ میرزا جانپور هم راهی المپیک شد
المپیک ریو 2016

بلیط ریو از دست میرزاجانپور پرید!
فهرست 12 نفره تیم ملی والیبال در المپیک مشخص شد؛