تاریخ انتشار: 1395/05/23 18:39
کد خبر: 267955

اظهار نظر والیبالیست های ایران بعد از صعود به جمع 8 تیم برتر المپیک

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشبختانه بازی برابر مصر را کنترل کردیم و توانستیم با پیروزی برابر این تیم راهی دور بعد شویم
اظهار نظر والیبالیست های ایران بعد از صعود به جمع 8 تیم برتر المپیک

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی، محمد موسوی بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر مصر و صعود به جمع 8 تیم برتر المپیک گفت: بازی خوبی برابر مصر انجام دادیم.به خاطر حساسیت بالا کارایی ما پایین آمده بود.

موسوی ادامه داد: این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی داشت اما خوشبختانه بازی را کنترل کردیم و توانستیم با پیروزی به مرحله بعدی صعود کنیم.

او در باره بازی برابر روسیه گفت: بازی بعدی با روسیه هم بسیار مهم است. باید با تمرکز بالا در این مسابقه حاضر شویم زیرا هر چه در این مسابقه بهتر حاضر شویم می تواند در عملکرد ما در مرحله بعدی موثر باشد.

پیروزی مقابل روسیه می تواند روحیه تیم را بالاتر ببرد تا بتوانیم عملکرد بهتری در بین  هشت تیم مرحله دوم داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم با ادامه پیروزی ها به نیمه نهایی راه یابیم.

مرندی: فرقی نمی کند در دور بعد با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم

 

مهدی مرندی بعد از صعود ایران به دور دوم المپیک 2016 ریوگفت: این بازی بسیار حساس بود چراکه تیم برنده راهی دور بعدی مسابقه ها می شد. خدا را شکر با آنالیز خوبی که انجام داده بودیم موفق شدیم راهی دور بعدی مسابقه ها شویم. فرقی نمی کند در دور بعد با چه تیمی بازی کنیم چراکه هر چهار تیم صعود کرده در گروه اول خوب هستند.

 

مرندی ادامه داد: ما باید سعی و تلاش خود را انجام دهیم تا در در دور بعد بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. بازی با روسیه هم برای ما مهم هست و امیدوارم با برد مقابل این تیم با اقتدار به دور بعدی صعود کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqvyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوزانو: بازی مرگ و زندگی را بردیم