تاریخ انتشار: 1395/05/31 09:33
کد خبر: 266478

واکنش منظمی به پوست‌اندازی در تیم ملی والیبال‌

مدیر تیم‌های ملی والیبال گفت: عملکرد تیم ملی در المپیک راضی‌کننده بوده است
واکنش منظمی به پوست‌اندازی در تیم ملی والیبال‌

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی،امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بعد از 52 سال سهمیه المپیک را کسب کردیم و به هدف‌مان رسیدیم که صعود به دور دوم و حضور در جمع هشت تیم برتر بود.

وی ادامه داد: در مرحله یک چهارم به ایتالیا خوردیم که به فینال صعود کرده و یکی از بهترین تیم‌های جهان است و اگر گیم نخست را که 31-29 واگذار کردیم را می‌بردیم شاید جای تیم‌های برنده و بازنده عوض می‌شد.

منظمی یادآور شد: اگر در این مرحله به مصاف کانادا که تیم دوم گروه "A" بود، می‌رفتیم، شاید راحت‌تر می‌توانستیم به نیمه نهایی صعود کنیم.

مدیر تیم‌های ملی والیبال تأکید کرد: با توجه به شرایط و اینکه نخستین حضور در المپیک را تجربه می‌کردیم، به نظرم عملکرد راضی‌کننده بوده و به هدف‌مان رسیده‌ایم.

وی در پاسخ به پرسشی که تیم ملی نیاز به پوست‌اندازی دارد؟ گفت: بعد از هر المپیک نیاز است که نسلی تغییر کند اما در حد چند بازیکن نه اینکه 80،70 درصد تیم عوض شود. خیلی از والیبالیست‌های این تیم جوان هستند اما چند بازیکن می‌توانند عوض شوند.

منظمی بیان کرد: از همه مربیان، باشگاه‌ها، کارشناسان، رسانه‌ها و سایر کسانی که کمک کردند، تیم ملی والیبال در جمع هشت تیم برتر المپیک 2016 قرار بگیرد، تشکر می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo5k5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عادل غلامی: برای آن‌هایی که چشم بسته حرف می زنند، متاسفم

داورزنی:طی 10 سال از ششمی آسیا به پنجمی المپیک رسیدیم
موفقیت در ریو آغاز راهی جدید است برای آینده بهتر؛