تاریخ انتشار: 1395/04/20 16:33
به نتایج ووشو امیدواریم
کد خبر: 274704

سجادی: ووشو در سال های اخیر یکی از موفق ترین رشته های ورزشی ایران بوده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در بازدید سرزده از اردوی تیم ملی ووشو برای ملی پوشان این رشته در مسابقات قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.
سجادی: ووشو در سال های اخیر یکی از موفق ترین رشته های ورزشی ایران بوده است

به گزارش سرویس رزمی فرتاک ورزشی،  دکتر «نصراله سجادی» امروز (یکشنبه) با حضور در آکادمی ووشو از تمرینات تیم ملی بزرگسالان ایران بازدید کرد.

وی که همراه با «سیدحسن طباطبایی» مدیرمجموعه ورزشی آزادی و تنی چند از اهالی وزارت ورزش در تمرینات تیم ملی ووشو حاضرشد، مورد اسقبال دکتر «مهدی علی نژاد» رییس فدراسیون ووشو قرار گرفت.

وی خطاب به ملی پوشان این رشته افتخارآفرین، گفت: ووشو در سال های اخیر یکی از موفق ترین رشته های ورزشی ایران محسوب بوده و ما همواره به مدال آوری آن امید زیادی داریم.

وی تاکید کرد: چهره های جدید و جوانی را در اردو می بینم که نشانگرجوانگرایی و تغییر نسل در تیم ملی است.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ادامه داد: امیدوارم این جوانان بتوانند جا پای چهره های سرشناس ووشو گذاشته و در بازیهای آسیایی 2018 که اهمیت فراوانی برای ورزش ایران دارد، موفق باشند.

همچنین مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو با قدردانی از حضور این مقام مسوول در اردوی تیم ملی، گفت: تلاش می کنیم با حمایت وزارت ورزش و عملی شدن برنامه هایمان، در بازیهای آسیایی 2018 برای ایران بازهم افتخارآفرین شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lqjw

آخرین اخبار