تاریخ انتشار: 1395/04/21 15:47
کد خبر: 274531

زمان مسایقه تکواندوکاران ایران در المپیک مشخص شد

با اعلام برنامه مسابقات تکواندو در بازیهای المپیک ریو 2016، چهار نماینده کشورمان از چهارشنبه (27 مردادماه) به مصاف حریفانشان می‌روند.
زمان مسایقه تکواندوکاران ایران در المپیک مشخص شد

به گزارش  سرویس رزمی فرتاک ورزشی  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام کمیته مسابقات المپیک، پیکارهای تکواندو در بازیهای المپیک 2016 ریو، از 27 مردادماه به مدت 4 روز برگزار می‌شود و ایران در هر روز یک نماینده خواهد داشت.

در اولین روز این رقابت‌ها (چهارشنبه – 27 مردادماه)، تکواندوکاران اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان برروی شیاپ‌چانگ می‌روند که فرزان عاشورزاده نماینده کشورمان است. روز دوم بازیها (28 مردادماه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود که کیمیا علیزاده از ایران رو در روی رقبایش قرار می‌گیرد.

در سومین روز این دوره از بازیها (29 مردادماه) مهدی خدابخشی نماینده ایران است که در این روز هوگوپوشان اوزان 80- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان، رقابت می‌کنند و در نهایت مبارزات با پیکار نمایندگان سنگین وزن (اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 67+ کیلوگرم زنان) در روز 30 مردادماه به پایان می‌رسد که سجاد مردانی از ایران به مصاف حریفانش خواهد رفت.

تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان با هدایت «بیژن مقانلو» بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی رو در روی رقبایش در المپیک قرار می‌گیرد و هدایت کیمیا علیزاده برعهده «مهرو کمرانی» است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq5oq

آخرین اخبار